کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت هویج هم لاکچری شد

1 شهريور 1400 ساعت 11:44

از زمانی‌که پای کرونا به میان جامعه باز شد بازار میوه استان تکان خورد و مصرف میوه‌ها و تره‌بار ازجمله لیمو، سیر و این بار هویج به پرواز درآمد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، از زمانی‌که پای کرونا به میان جامعه باز شد بازار میوه استان تکان خورد و مصرف میوه‌ها و تره‌بار ازجمله لیمو، سیر و این بار هویج به پرواز درآمد.

باتوجه به شرایط کرونایی تاکید بر مصرف میوه موجب افزایش تقاضا شده و همین موضوع موجب برهم زدن تعادل در نتیجه افزایش قیمت خواهد شد.

قیمت هویج طی هفته گذشته روند افزایشی به خود گرفت درحالی که از موز نیز سبقت گرفت و در لیست میوه‌های گران قرار گرفت.

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: قیمت هویج طی هفته گذشته افزایش یافت و تقاضا برای این محصول موجب ادامه روند افزایشی این محصول شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر قیمت هویج به ۲۳ تا ۲۵ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار رسید، افزود: قیمت این محصول در بازار با افزایش ۲۵ تا ۳۵ درصدی به فروش می‌رسد.

 رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه قیمت هویج از موز هم پیشی گرفت، تصریح کرد: قیمت امروز موز ۲۰ تا ۲۲ هزار، سیب ۱۶هزار، شلیل ۲۰هزار، هلو ۱۴هزار ، شابلون ۲۰هزار، انگور ۱۵هزار، گوجه ۵هزار، پیاز ۴هزار ، لیموترش ۲۰هزار ، خیار ۸ تا۹هزار، هلو انجیری ۱۵هزار ، گلابی اسپادانا۳۵هزار ، شلیل شمس ۱۸هزار ، بادمجان ۶هزار ، کاهو و کلم ۱۰ تومان و آناناس دانه‌ای ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است.

فخرآوران با اعلام اینکه به نظر می‌رسد باتوجه به افزایش تقاضا برای هویج همچنان شاهد گرانی این محصول هستیم، خاطرنشان کرد: میدان میوه‌ و تره‌بار جمعه‌ها تعطیل بوده و با آغاز فصل برداشت مرکبات، جمعه‌ها فعال خواهد بود.


کد مطلب: 773804

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773804/قیمت-هویج-هم-لاکچری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com