جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

افزایش ارزش سهام عدالت و دارایکم +جدول

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 773745
ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز، ۱.۰۸ درصد افزایش یافت و ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان رسیده است.
افزایش ارزش سهام عدالت و دارایکم +جدول
به گزارش جهان نيوز، بعد از شش روز تعطیلی، امروز یکشنبه ۳۱ مرداد شاخص کل بورس تهران با روند صعودی آغاز به کار کرد و شاهد افزایش قیمت سهام نماد‌های شاخص‌ساز و به دنبال آن افزایش شاخص کل بودیم به طوریکه شاخص کل کامل وارد کانال ۱.۵ میلیونی شد. در پایان بازار سرمایه با رشد ۱۵ هزار و ۵۵۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۴۷۹ واحد رسید و خود را در کانال ۱.۵ میلیونی تثبیت کرد. شاخص کل رشد ۱.۰۴ درصدی و شاخص هم‌وزن ۱.۸ درصد افزایش را ثبت کردند. امروز خودرویی‌ها اغلب صف خرید داشتند و فرآورده‌های نفتی هم به روند صعودی ادامه دادند بانک‌های ملت، تجارت و پارسیان تا پایان معاملات صف خرید خود را حفظ کردند و باعث رشد سبد سهام عدالت شدند.

نماد‌های «نوری»، «شتران» و «شپدیس» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «شستا»، «میدکو» و «وسرضوی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۲۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۰۸ درصد معادل ۱۶۰ هزار و ۳۱۸ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۸۷۷ تومان رسیده است.
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۷.۱۹ درصدی، ۱۳ هزار و ۲۲۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۹.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۱۷ تومان معامله شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *