جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱
میرزایی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

رهبر انقلاب نظری درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات نداشته‌اند

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 773692
نماینده مردم اصفهان گفت: رئیس‌جمهور روز گذشته گفت رهبرانقلاب درباره آقای خطیب نظری نداشتند و آقای کوثری نیز از طریق منابع موثق این سخن را تائید کرد.
نظر رهبری درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه (۳۱ مردادماه) مجلس و در جریان بررسی رأی اعتماد به اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات، حجت اسلام حسین میرزایی نماینده اصفهان در مخالفت با رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: «حالم چون درختی است که یک شاخه نااهل بازیچه دست تبری داشته باشد، سخت است پیمبر شده باشی و ببینی فرزند تو دین دیگری داشته باشد».

وی افزود: آیا رهبر انقلاب از بین گزینه های پیشنهادی برای وزارت اطلاعات، خطیب را برگزیده است؟ مجلس انقلابی مطیع رهبری است، اگر ایشان فردی را تأیید کند مجلس یکپارچه تأیید خواهد کرد اما اگر کسانی به لطایف الحیل تأیید کسی را به حضرت آقا نسبت دهند، گرفتار «ذنب لایغفر» شده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: در این روزها مطالبی درباره تأیید خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات از طرف رهبری مطرح می‌شود، برخی گفتند وقتی که رئیس جمهور لیست افراد پیشنهادی برای وزارت اطلاعات را به رهبری ارائه دادند، ایشان با وزارت خطیب موافقت کردند. برخی گفتند سیره رهبری تعیین وزرای کشور، دفاع، اطلاعات و خارجه است، برخی دیگر گفتند سیره رهبری این است که اگر با گزینه ای در وزارت خانه های یاد شده مخالف باشند، نهی می کنند.

میرزایی گفت: روز گذشته از رئیس جمهور در این باره سوال شد، اعلام کرد رهبری در مورد وزیر پیشنهادی اطلاعات نظر خاصی نداشته است. سردار کوثری نیز از کانال های خود این موضوع را بررسی کرده  و همین نقل را اعلام کرده است.
وی تصریح کرد: چرا برخی افراد و گروه ها از ارادت مجلس به رهبری سوءاستفاده می کنند و دیدگاه های خود را با نسبت ناصواب به رهبری، دنبال می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تصدی صندلی وزارت این قدر ارزش دارد که افرادی به ولی فقیه نسبت دروغ دهند و نمایندگان را دچار خطای محاسباتی کنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هزینه کردن از اعتبار و جایگاه رهبری در مجلس برای موافقت یا مخالفت با انتخاب وزرا و همچنین طرحها و لوایح ارائه شده به مجلس مسبوق به سابقه بوده ...!!