جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

ترور پشت ترور در سرزمین های اشغالی

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 773685
موج ترورها در اسرائیل همچنان ادامه دارد و یک اسرائیلی دیگر به‌ شکل مبهمی در خیابان‌های اسرائیل ترور شد.
ترور پشت ترور در سرزمین های اشغالی
به گزارش جهان نيوز، در حالی روزنامه هاآرتص در صفحه خود در فضای مجازی از قتل یک اسرائیلی دیگر پرده برداشت که مسئولین اسرائیلی حاضر به اعلام صریح علت وقوع قتل‌های مسلحانه در خیابان‌های اسرائیل نیستند.

براساس گزارش این رسانه عبری‌زبان، آخرین قربانی ترورهای (زنجیره‌ای) در اسرائیل جان خود را در خیابان‌های الرمله از دست داده است.

به‌نوشته هاآرتص طی دو سال گذشته اسرائیل شاهد موج گسترده‌ای از ترورهای بسیار خطرناک شده است که آخرین آنها «لورین تاوال» 28ساله است که جمعه‌شب از پای در آمد.

پلیس اعتراف کرد این زن بارها در رابطه با تهدیدشدنش به پلیس اطلاع داده بود اما از بیم آن که وضعیت زندگی او و خانواده‌اش دستخوش مشکل بیشتری شود، کمکی از پلیس دریافت نکرده است.

این زن نیز همچون بقیه قربانیان چند ماه گذشته به‌ضرب گلوله افراد ناشناس و در حالی که به‌تنهایی در خودروی خود مشغول رانندگی بود کشته شد.

نکته قابل تأمل این که همسر این زن  نیز در سال 2015 به‌ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شده بود.

گرچه پلیس تلاش می‌کند این وقایع را به تسویه‌حساب‌های داخلی و قومیتی مرتبط بداند اما به‌اعتقاد برخی از کارشناسان مسایل و شکاف‌های عمیق اجتماعی دیگری هم در جامعه اسرائیلی وجود دارند که نهادهای امنیتی اسرائیلی اجازه انتشار آن را نمی‌دهند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
انگار كلمه به كلمه اين گزارش رو قبلاً در مشرق خوندم ، البته ببخشيد تو رو خدا ، يه وقت نگران تون نكرده باشم ! ....
United States
اسرائیلی ها هم گروه های تبهکار و گانگستر کم ندارند....
مرررررگ بر اسرائیل نجس
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله رب العالمین..........
ان شاء الله که خداوند ریشه و نسل کثیف صهیونیسم ها رو بخشکونه...