جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

هدیه عجیب کمدین هندی به عروس و داماد!

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 773674
هدیه عجیب یک کمدین هندوستانی به عروس و داماد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
هدیه عجیب کمدین هندی به عروس و داماد!
به گزارش جهان نيوز، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گه‌گاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چندی پیش بود که فرار اسب داماد از جشن عروسی خبرساز شده بود، به تازگی نیز هدیه عجیب مهمان به عروس و داماد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

اما آیا می‌توانید حدس بزنید که این هدیه عجیب چه بوده است؟ بنزین. بله. درست خوانده اید. این مهمان هنگام دادن هدیه به عروس و داماد ۵ لیتر بنزین به آن‌ها کادو داد. این اتفاق در یک جشن عروسی در منطقه‌ای در ایالت تامیل نادو رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این مهمان، یکی از کمدین‌های هندوسنانی با نام «مائیل سامی» بود که به این جشن عروسی دعوت شده بود. پس از آنکه تعدادی از مهمانان هدایای خود را به عروس و داماد جوان تقدیم کردند نوبت به این مائیل سامی رسید. او در مقابل چشمان حیرت زده حاضران در عروسی دو باک که پر از بنزین بود به عروس و داماد هدیه داد.

بنا به این گزارش این اقدام مائیل سامی، اعتراض نمادین او به افزایش قیمت بنزین در این ایالت هند بود. به تازگی دولت محلی قیمت بنزین در این ایالت را به لیتری ۳ روپیه افزایش داده است. تصاویر لحظه‌ای که او این هدیه عجیب را به عروس و داماد تقدیم می‌کند پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به تصاویری داغ شد.


گفتنی است؛ این کمدین در فیلم‌های مختلف بالیوود از جمله فیلم گهیلی، کانچانا و همچنین به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی پربیننده درشبکه سان ایفای نقش کرده است.

مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: عروس عروسی داماد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من فکر می کردم فقط در فیلمهای هندی این اتفاقات عجیب رخ می دهد.