جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

شاسی بلند جدید لکسوس +عکس

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 773611
لکسوس از نسل بعدی LX تصویری جدید ارائه داد که نشان می‌دهد شاسی بلندی جدید با ظاهری جدید است.
شاسی بلند جدید لکسوس +عکس
به گزارش جهان نيوز، لکسوس، این کارخانه خودروسازی قدرتمند پس از عرضه و تولید لندکروزر ۲۰۲۲ اقدام به طراحی نسل جدید از این خودرو کرده که قرار است سال آینده آن را به فروش برساند.

در حال حاضر تصاویری از این نسل جدید ارائه شده که نشان می‌دهد LX جدید دارای یک جلوپنجره کاملا بزرگ است، همچنین چراغ‌های جلویی در این شاسی بلند تغییر کرده و شکلی متفاوت به خود گرفته است.

این تغییرات اکنون بسیار چشم نواز است، اما ممکن است برای برخی خریداران این خودرو لوکس جذابیت زیادی نداشته باشد. نکته حائز اهمیت در این خودرو ظاهر بدنه شبیه به لندکروز نسل قبلی است.

اگر سری به نمای پشتی بزنیم، متوجه تغییرات در چراغ‌های عقبی خواهیم شد که اکنون تمام عرض است، همچنین دریچه عقب بزرگ و در عین حال ساده است.

جالب اینجاست اکنون هیچ نشانه‌ای از ارائه نیروی محرکه کامل الکتریکی توسط لکسوس وجود ندارد؛ مانند LX فعلی، همه علائم نشان می‌دهد که مدل جدید دارای امکاناتی شبیه به جدیدترین تویوتا لندکروز است.
 

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، این شاسی بلند غول پیکر بر اساس پلتفرم LX ۷۵۰h ساخته خواهد شد که از پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر توربو دوقلو استفاده می‌کند.

گفته می‌شود این پیشرانه در مجموع ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. علاوه بر این در نمونه ضعیف تر، ظاهراً نسخه‌ای غیر هیبریدی از توربو ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر وجود خواهد داشت که قدرت آن ۴۰۹ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور است.

در مقایسه با نسخه فعلی، ظاهراً لکسوس تصمیم دارد کیفیت سواری LX جدید را بهبود بخشد؛ همچنین جدیدترین نسل فناوری ایمنی را خواهد داشت. لکسوس فضای داخلی را به خوبی طراحی کرده است و اکنون دارای صفحه نمایش سرگرمی ۱۷ اینچی و اسکنر اثر انگشت برای راه اندازی موتور خواهد داشت.

گفتنی است نسل جدید LX احتمالاً در ماه سپتامبر آغاز به کار می‌کند و تا دسامبر در برخی بازار‌ها به فروش می‌رسد. برخلاف لندکروز، نسخه لکسوس در ایالات متحده به فروش می‌رسد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر اراده ای برای جهش و پیشرفت خودروسازی کشور وجود داشته باشد خودروهای سازی باید واگذار بشود به یک گروه قوی، متخصص، بروز، خلاق، با انگیزه، کوشا و دلسوز از جمعی از جوانان وزرات دفاع، ارتش، سپاه و شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان این حوزه
Iran, Islamic Republic of
خیلی زشته