کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیگر نقش فرح: از امام حسین حاجت گرفته‌ام

30 مرداد 1400 ساعت 10:10

بازی در مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داوود میرباقری شروع فعالیت من به عنوان بازیگر در مجموعه‌های تلویزیون بود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، ساغر عزیزی بازیگر سریال «یلدا» پیرامون مجموعه تلویزیونی « معصومیت از دست رفته » که در ایام محرم بازپخش آن آغاز شده گفت: بازی در مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داوود میرباقری شروع فعالیت من به عنوان بازیگر در مجموعه‌های تلویزیون بود. من از طریق محمدرضا شریفی‌نیا به این پروژه معرفی و در این کار فاخر بازی کردم. هر بازیگری دوست دارد با داود میرباقری همکاری داشته باشد و قطعا برای من که در آن زمان سن کمی داشتم و محصل بودم هم آرزوی بزرگی بود که خوشحالم این اتفاق برای من افتاد.
 

وی در همین راستا افزود: از ابتدا می‌دانستم که نقش هلن را در این سریال بازی خواهم کرد و میرباقری در این‌باره با من صحبت کرد و تجربه بسیار خوبی برای من بود. در آن زمان مشغول تحصیل در رشته کارگردانی بودم و نمی‌خواستم حرفه بازیگری را انتخاب کنم و در این رشته ادامه بدهم که سر از سریال «معصومیت از دست رفته» در آوردم، تئاتر بازی کردم و خیلی هم خوشم آمد و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من با محمودرضا رحیمی، کارگردان تئاتر بود و خیلی از او آموختم. پس از او داوود میرباقری خیلی به من انگیزه داد. میرباقری تشویقم کرد تا به جای کارگردانی، بازیگری را ادامه بدهم.
 
عزیزی اظهار کرد: داوود میرباقری مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» است که البته ساخت این سریال زمان‌بر و طولانی است همانند دیگر ساخته‌های او. امیدوارم باز هم بتوانم تجربه بازی در مجموعه‌ای به کارگردانی او را داشته باشم و مطمئنم این سریال هم یکی از آثار فاخر و ماندگار صدا و سیما خواهد شد.

وی با اشاره به ابتلای فریده سپاه‌منصور به ویروس کرونا گفت: متاسفانه این روز‌ها و در این شرایط، اخبار ناراحت‌کننده زیاد به گوشمان می‌رسد و خبر ابتلای فریده سپاه‌منصور که بازیگر و انسان کم‌نظیری است را شنیدم و برایش آرزوی صحت و سلامتی کامل می‌کنم. از او در مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» درس انسانیت آموختم.

این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر پیرامون این پرسش که برای بازی در «معصومیت از دست رفته» تحقیق و پژوهشی داشتید بیان کرد: صادقانه بگویم در آن زمان نه، درست برعکس حالا اهمیت و ضرورت تحقیق و پژوهش برای بازیگری به من اثبات شده است. برای بازی در نقش دیبا در «معمای شاه» یک سال و هفت ماه سر فیلمبرداری بودم و به جرات می‌گویم یک سال تمام کتاب می‌خواندم، مستند می‌دیدم و تحقیقات زیادی داشتم. کنکاش، همذات‌پنداری و در موقعیت نقشی که می‌خواهی بازی کنی برای من پررنگ و حائز اهمیت است.

عزیزی پیرامون بازی در سریال «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری گفت: سریال «یلدا» درباره تاسوعا و عاشورای حسینی بود و بازی در این مجموعه جزو افتخارات من است. من همانند همه در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمدم و در مراسم‌های بی‌نظیر ایام محرم بزرگ شدم. از «امام حسین (ع)» حاجت گرفتم و رنگ و بوی این روز‌ها برای من خاص و ویژه است. طبعا با بالارفتن سن وقتی بیشتر از واقعه عظیم عاشورا می‌فهمی و هرچقدر مطالعه می‌کنی و می‌خوانی جذاب‌تر و تامل‌برنگیزتر می‌شود، اما چیزی که در این میان ثابت می‌ماند ارادت و عشق به «امام حسین (ع)» است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تبریز در مه» ادامه داد: سال ۷۵ که در شیراز زندگی می‌کردم، خانه‌ای بود که صاحب آن حاجت گرفته بود و بیماری داشت که با توسل به «امام حسین (ع)» شفا پیدا کرده بود. آن‌ها هر سال سفره «امام حسین (ع)» پهن می‌کردند و ده روز محرم را عزاداری می‌کردند. در آنجا من هم حاجت خودم را گرفتم.


کد مطلب: 773541

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773541/بازیگر-نقش-فرح-امام-حسین-حاجت-گرفته-ام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com