شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

مردی که به دنبال منفجر کردن سر جو بایدن بود بازداشت شد

جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 773464
وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت مردی که رئیس جمهور این کشور و اعضای کنگره را به مرگ تهدید کرده بود، خبر داد.
بازداشت مردی که به دنبال سر جو بایدن بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی کاهش محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل خروج عجولانه از افغانستان و ایجاد بحران در این کشور، واکنش‌ها به این اقدام بایدن در داخل آمریکا افزایش یافته است.

دیشب وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که یک مرد ۵۸ ساله در ایالت اوکلاهمای آمریکا اعتراف کرد که یک سری پیام به یک تلویزیون محلی ارسال و تهدید کرده که جو بایدن، اعضای کنگره و خانواده‌های آن‌ها را خواهد کشت.

وزارت دادگستری آمریکا در این باره گفت: "جان جیکوبز ارنز، ۵۸ ساله، اتهامات درخصوص تهدید علیه رئیس جمهور آمریکا، خانواده او و برخی از چهره‌های کنگره و خانواده آن‌ها را پذیرفت. حکم وی در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد. "

ارنز در پیام‌های خود، درخواست پول نیز کرده و نوشته بود در صورت عدم ارسال، رئیس جمهور، اعضای کنگره و خانواده‌های آن‌ها را خواهد کشت.

به عنوان مثال، در پیام ۱۰ مه ۲۰۲۱، ارنز گفت: "لطفاً به صفحه فیس بوک من بروید و آنچه را که من برای مقامات کنگره آمریکا فرستاده ام بخوانید. آن‌ها کمتر از ۴۸ ساعت فرصت دارند پول من را تحویل دهند وگرنه فرزندانشان کشته می‌شوند. من فرزندان آن‌ها را خواهم کشت. "

او در پیام دیگری گفته بود: " مردم آمریکا می‌خواهند سر رئیس جمهور کنونی مقابل چشمانشان منفجر شود".

بر اساس این گزارش، یک تهیه کننده از شبکه KOTV ۶ با مرکز عملیات ملی تهدید اف بی آی تماس گرفت تا درباره ایمیل‌های تهدید آمیز این مرد گزارش دهد. او در نهایت شب گذشته بازداشت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگر جوبایدن را به رسمیت نمی‌شناسیم
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن نگران حمله احتمالی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش به افغانستان است.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
و ما هم نگران شکل گیری داعش در مرزهای ایران
ارسللان
Iran, Islamic Republic of
یک دست کله پاچه می خرید. از کله جو بایدن مغز بیشتری داشت.