شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین جزئیات از پیاده روی اربعین

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 773320
دبیرستاد اربعین کشور با اشاره به‌اینکه کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد اربعین کشور در تمام طول سال فعال هستند، گفت: در صورت عادی شدن شرایط و صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، ستاد اربعین از نظر اجرایی آمادگی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را دارد.
آخرین جزئیات از پیاده روی اربعین
به گزارش جهان نيوز، احمد محمدی‌فر دبیرستاد اربعین کشور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا گفت: مرز‌های مشترک با عراق در مرز‌های غربی و جنوبی بسته هستند و زوار امکان تردد به آن سوی مرز را ندارند.

وی ادامه داد: هنوز تصمیمی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین امسال گرفته نشده است و ستاد ملی مقابله با کرونا باید درباره برگزاری این مراسم معنوی تصمیم نهایی را بگیرد.

دبیر ستاد اربعین کشور با اشاره به ضرورت ارائه مجوز مقامات عراقی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین امسال عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا، شرایط خاصی ایجاد کرده است که باید دید تا روز‌های نزدیک به این رویداد مهم معنوی، چه اتفاقی می‌افتد و تصمیمات به چه نحوی خواهد بود.

محمدی‌فر با اشاره به‌اینکه کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد اربعین کشور در تمام طول سال فعال هستند، گفت: در صورت عادی شدن شرایط و صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، ستاد اربعین از نظر اجرایی آمادگی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *