کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت سوپرجام به تقویم فوتبال ایران

28 مرداد 1400 ساعت 7:30

با تعویق احتمالی آغاز رقابت‌های لیگ برتر بیست و یکم، بازی سوپرجام در روز‌های ابتدایی مهرماه برگزار می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، معمولاً فصل جدید فوتبال باشگاهی در اغلب کشورها با برگزاری سوپرجام فصل قبل میان قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی آغاز می‌شود اما سال گذشته فشردگی تقویم باشگاهی در فوتبال ایران باعث شد سوپرجام به روزهای پایانی فصل موکول شود. این بار اما سازمان لیگ است سعی دارد تکلیف سوپر جام را خیلی زودتر روشن کند و از همان ابتدا سوپرجام را در تقویم باشگاهی فصل‌جدید بگنجاند.

پیش از این قرار بود لیگ برتر بیست و یکم هفته ابتدایی مهرماه آغاز شود و سازمان لیگ در تدارک بود در آخرین روز شهریور ماه بازی سوپرجام را میان قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی برگزار کند اما حالا که به دلیل برگزاری دو بازی حساس تیم ملی در میانه مهرماه، احتمال به تعویق افتادن زمان آغاز لیگ بیست و یکم شدت گرفته، شایعه شده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قصد دارند فصل جدید باشگاهی فوتبال ایران را ابتدای مهرماه و در اولین هفته این ماه با برگزاری بازی پرسپولیس و فولاد به عنوان قهرمانان لیگ و جام حذفی در قالب سوپرجام آغاز کنند.

اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد تیم های پرسپولیس و فولاد در اولین هفته مهرماه پیش از آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی برای برگزاری دو بازی ۱۵ و ۲۰ مهر در مرحله انتخابی جام جهانی، بازی سوپرجام را برگزار خواهند کرد تا این دیدار افتتاحیه رسمی فصل جدید فوتبال باشگاهی کشورمان باشد.


کد مطلب: 773313

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773313/بازگشت-سوپرجام-تقویم-فوتبال-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com