جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
مقام حزب الله:

مقام حزب الله: آمریکا امروز بیشترین سهم را در تخریب لبنان دارد

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 773007
به گفته رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، آمریکا که در تخریب سوریه، عراق و فلسطین نقش داشته است امروز بیشترین سهم را در تخریب لبنان دارد.
آمریکا بیشترین سهم را در تخریب لبنان دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنرانی خود در شب ششم محرم در بیروت گفت آمریکا که در تخریب سوریه، عراق و فلسطین نقش داشته است امروز بیشترین سهم را در تخریب لبنان دارد.

شیخ هاشم صفی الدین افزود: این مقاومت، افتخار و عظمت و بزرگی و موجودیت و استقلال لبنان است و اگر از آینده صحبت می‌کنید بدون این افتخار و عظمت و بزرگی، آینده‌ای وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم مشکلی که وجود دارد، مشکلی لبنانی است و برای همین معتقدیم حل این بحران نیز باید لبنانی باشد نه با متوسل شدن به آمریکا و غیر آمریکا. ضعف نشان دادن از خود، راه لبنان را برابر آمریکا باز کرد و آمریکا مانع از رسیدن کمک‌ها شد. آمریکا مانع از حل مشکل برق و استفاده لبنانی‌ها از نفت شد.

وی تاکید کرد: وظیفه ما این است که این موانع و این دشواری‌ها را پشت سر بگذاریم و به مسئولیت خود عمل کنیم و همانطور که همیشه با مردم بوده ایم در کنار مردم باشیم. مقاومت به مرحله و سطحی رسیده است که در همه چیز با مردم یکی شده است. آن‌ها چه کاری انجام دادند؟ آمریکا چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ آیا می‌تواند این مردم را مجازات کند و همه مردم را تحریم کند؟ آیا می‌تواند باور مردم را تغییر دهد؟ من معتقدم مقاومت و مردم آن، کوه مستحکمی شده اند که نمی‌توانند آن را از جای خود تکان دهند و باور و مواضع آن‌ها را تغییر دهند چرا که آن‌ها اهل فداکاری و صبر هستند و بنابراین آمریکا و همه کسانی را که دستورات آمریکا را در کشورمان اجرا می‌کنند مایوس خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر آمریکا آباد کردن هم بلد است؟
اگر بلده برود باغچه ی خود را بیل بزند.
United States
باغچه ی خودش را خیلی عالیییی بیل زده !!!