کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰ اشتباه رایج استفاده از ماسک

23 مرداد 1400 ساعت 9:33

اصلی‌ترین و ساده‌ترین راهکار جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشی و زدن ماسک است. برخی افراد اشتباهاتی در هنگام استفاده از ماسک انجام می‌دهند که باید از آن‌ها اجتناب کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روزنامه خراسان، هر روز خبر ابتلا، بستری و فوت افراد زیادی را بر اثر بیماری کرونا می‌شنویم و آه حسرت می‌کشیم که کاری از دست مان بر نمی‌آید. غافل از این که به مهم‌ترین، اصلی‌ترین و ساده‌ترین راهکار بی‌توجه هستیم.

حکایت امروز ما حکایت در کشتی نشستگانی است که یکی آن را سوراخ می‌کند و باعث غرق شدن همه می‌شود. اگر یک نفر درباره زدن ماسک، رعایت فاصله ایمن و حضور نیافتن در تجمعات بی‌توجهی و جمعی را مبتلا کند، مدیون همه است. همه پروتکل‌ها باید به دقیق‌ترین شیوه رعایت شود. چه بسیار افرادی را می‌بینیم که ماسک می‌زنند، اما فاصله ایمن را رعایت نمی‌کنند یا در محیط‌های بدون تهویه و سربسته تجمع دارند؛ همه این‌ها نه تنها باعث سرایت بیماری می‌شود بلکه همین رعایت‌های غیر ایمن باعث می‌شود افراد زیادی با اطمینان از این که شما ماسک زده اید، رفت و آمد کنند، غافل از این که ماسک باید دقیق روی صورت قرار بگیرد و علاوه بر آن تک تک شیوه نامه‌ها رعایت شود. برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید:
 


کد مطلب: 772834

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/772834/۱۰-اشتباه-رایج-استفاده-ماسک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com