پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

مظلومی: علی سلیمانی پر پر شد

پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 772654
بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.
مظلومی: علی سلیمانی پر پر شد
به گزارش جهان نيوز، میرطاهر مظلومی در گفت‌وگو با میزان پیرامون درگذشت علی سلیمانی گفت: متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت.

وی در همین راستا ابراز کرد: علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روزها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد.

این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

مظلومی خاطرنشان کرد: از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
دولت محترم لطفا به بازیگران واکسن بزنید .
Iran, Islamic Republic of
چرا باید این افراد در معرض خطر قرار بگیرند .
Iran, Islamic Republic of
......