پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

کشته و زخمی شدن ۵ صهیونیست در انفجار بندر دبی

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 772596
افشای سندی محرمانه نشان می‎دهد در انفجار ماه گذشته بندر «جبل علی» در دبی 3 صهیونیست کشته و 2 نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده‌اند.
کشته و زخمی شدن ۵ اسرائیلی در انفجار دبی
به گزارش جهان نيوز، شبکه «المیادین» از دستیابی به سندی محرمانه در خصوص انفجار ماه گذشته (هفتم ژوئیه) در بندر «جبل علی» در دبی خبر داد.

المیادین گزارش کرد، در این سند که از طرف پلیس دبی صادر شده، آمده است، در لحظه انفجار یک تیم اسرائیلی شش نفره در محل حضور داشته‌اند.

سند مذکور تأکید می‌کند که در پی انفجار در بندر جبل علی سه صهیونیست کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، بنا به سند مذکور، انفجار به وسیله یک بمب کارگذاشته شده در یک کانتینر در این بندر رخ داده است.

المیادین افزود، در این سند آمده اجساد برخی از کشته شدگان دفن شده و اجساد عده‌ای دیگر نیز با نظارت پلیس به دلیل حساسیت موضوع، به کشورهایشان انتقال داده شده است.
 
در سند مذکور ذکر شده، رسانه‌ها از پوشش اخبار یا تصویربرداری از مکان حادثه یا فرستادن عکس و گزارش در این باره منع شده‌اند.

خبرگزاری رسمی این کشور (وام) در آن زمان گزارش کرد که این انفجار متعلق به یک کانتینر در عرشه یک کشتی در بندر جبل علی بوده است.

این حادثه یک روز پس از درگیری عربستان سعودی و امارات بر سر افزایش میزان تولید و صادرات نفت در اجلاس نفتی اوپک پلاس و در نزدیکی مخازن سوخت رخ داد.

امروز (چهارشنبه) نیز رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه پلاستیک در بندر جبل علی در دبی خبر دادند.

«البیان» امارات در این خصوص گزارش کرد، دفاع شهری امارات در حال تلاش برای اطفای این آتش‌سوزی در کارخانه ساخت مواد پلاستیکی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این موشای کثیف رو از کشورتون دور بندازین.