سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

چندهزار آلمانی به جای واکسن آب نمک دریافت کردند

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 772593
تحقیقات پلیس آلمان نشان داده که یک پرستار صلیب سرخ آلمان به جای واکسن کرونا نزدیک به ۹ هزار آلمانی را با آب نمک واکسینه کرده است.
تزریق آب نمک به جای واکسن کرونا
به گزارش جهان نيوز، پلیس آلمان در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن پرستار صلیب سرخ به جای واکسن کرونا، به هزاران شهروند آلمانی آب نمک تزریق کرده است.

اواخر آوریل مشخص شد که یکی از کارکنان یک مرکز واکسیناسیون در ایالت نیدرزاکسن آلمان و شهر فریزلند ۶ شیشه واکسن را با آب نمک پر کرده و این واکسن ها به شهروندان تزریق شده است.

به تازگی بررسی‌ رسانه‌ها نشان داده، این پرونده گسترده‌تر از آنچه که منتشر شده، است و حدود 9 هزار نفر از افراد به جای واکسن آب نمک دریافت کرده‌اند. این پرستار مظنون است که در اوایل بهار محلول آب نمک را به جای دزهای واقعی در مرکز واکسیناسیون در فریزلند، منطقه‌ای روستایی، به مردم تزریق کرده است.

گرچه محلول نمک بی ضرر است، اما اکثر افرادی که در  ماه مارس و آوریل در آلمان واکسینه شده‌اند، افراد مسن هستند و در معرض خطر ابتلا به کووید قرار دارند.به گفته بازرسان پلیس انگیزه این پرستار که نامش فاش نشده مشخص نیست، اما وی در پست‌های رسانه‌های اجتماعی نظرات مشکوک خود را در مورد واکسن‌ها ابراز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفر
Germany
.گفته واکسن ضرر داره آب نمک زده به بندگان خدا.
Canada
نگران آلمان نباشید. اونجا قانون حکمفراماست...