چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۶

کارشناس سمت خدا کرونا گرفت

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 772470
حجت‌الاسلام ناصر رفیعی از منبری‌ها معروف کشور به بیماری کرونا مبتلا شد.
کارشناس سمت خدا کرونا گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی از منبری‌ها معروف کشور به بیماری کرونا مبتلا شد و از برگزاری مراسم در دهه اول محرم بازماند.

این منبری معروف در دهه اول ماه محرم بنا بود در حسینیه آیت‌الله حق‌شناس و شب‌ها در مسجد جامع امام صادق در اقدسیه منبر برود که با این وجود در این برنامه‌ها حضور پیدا نخواهد کرد.

یکی از مسؤولان حسینیه آیت‌الله حق‌شناس با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: در مراسم ما حجت‌الاسلام سیدمیرهاشم حسینی سخنرانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رفیعی چندی پیش در مراسم سیاه‌پوشان مشترک کانون مداحان تهران، خانه مداحان اهل بیت(ع) و جامعه وعاظ در خصوص کرونا اظهار داشت: مداحان و منبری‌ها مردم را با گفته‌های خود دچار تضاد نکنند که چه خطر باشد چه نباشد باید جلسات برگزار شود. امسال باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها توجه داشت. برخی می‌گویند حرم امام حسین(ع) شفا و امن است. شکی نیست؛ پس چرا در ورودی‌ها مردم را می‌گردند که بمب یا سلاحی همراه نداشته باشند. کرونا هم همین است، اما دیده نمی‌شود بنابراین باید مراقبت شود.

چندی پیش حجت‌الاسلام محمدحسین میرلوحی امام جماعت مسجد امام صادق(ع) فلسطین که بنا بود در هیأت مکتب‌الصادق(ع) سخنرانی کند نیز با ابتلا به کرونا از جلسات ماه محرم بازماند و حجت‌الاسلام درستکار در این هیأت سخنرانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا دوستداران امیرالمومنین در اقصی نقاط جهان از این بیماری و تمام فتنه ها و بیماری های آخر الزمانی حفظ فرما .....
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال به حق اباعبد الله علیه السلام و اصحاب با وفایش ایشان و همه گرفتاران را از این بلاها نجات دهد.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله هرچه سریعتر تمام بیماران شفا پیدا کنند
یاعلی(ع)
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یا مهدی فاطمه (س)
سرور
Iran, Islamic Republic of
خداوند ایشان را حفط فرماید.
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله خداوند به حق محمد و آل محمد ایشان را و همه مریضان راشفا دهد