کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاینداتور، بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی و آژانس ها

18 مرداد 1400 ساعت 13:12


سفر یکی از فعالیت های جذاب و دوست داشتنی است که طرفداران زیادی هم دارد. در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و همواره شاهد کاهش سفرهای داخلی و خارجی بودیم و برنامه ریزی برای سفرها به ویژه سفرهای خارجی بیش از پیش دشوار شده است. باید در نظر داشت که انگیزه همه افراد از سفر تفریح نیست و بسیاری از مسافران با هدف کار یا رسیدگی به مسائل ضروری سفر می کنند. در همین راستا برنامه ریزی و انتخاب راهنما و کسب اطلاعات صحیح بیش از قبل حائز اهمیت است. این موضوع در رابطه با سفرهای خارجی ضرورتی دوچندان دارد. حالا پلتفرم هایی مانند فاینداتور می توانند کمک های شایان توجهی به مسافران برسانند بنابراین در ادامه با فاینداتور بیشتر آشنا می شویم.
 
ارائه تورهای مسافرتی داخلی و خارجی
یکی از خدمات فاینداتور گردآوری مجموعه ای از تورهای مسافرتی خارجی و داخلی است که توسط آژانس های مسافرتی در سراسر ایران ارائه می شوند. اینگونه مسافران می توانند تنها با صرف چند دقیقه زمان اطلاعات تمامی تورهای مسافرتی نظیر تور استانبول ارزان یا لحظه آخری و آفری دقیقه نود را به دست بیاورند و با سرعت بیشتری به هدف برسند. در دنیای تکنولوژی توضیح تمامی برنامه‌های سفر گوناگون با استفاده از پیامک یا تلفن تقریبا ممکن نیست به همین خاطر بهتر است زمانی که قصد سفر دارید به وب سایت‌هایی مثل فاینداتور مراجعه کنید و تمامی تورهای مورد نظر را دیده، قوانین را خوانده و در نهایت برای رزرو اقدام نمایید.

در رابطه با تورهای داخلی نیز این موضوع صادق است برای مثال مهم نیست که قصد خرید تور آنتالیا را دارید یا می خواهید با خرید تور ارزان کیش کمی تغییر حال و هوا را تجربه کنید در هر صورت کافیست به قسمت درستی از فاینداتور مراجعه کرده و همه اطلاعات را به صورت یکپارجه و با استفاده با فیلترهای مورد نظر به دست بیاورید.



معرفی آژانس های مسافرتی
شاید شما هم شنیده باشید که برخی مسافران تور را خریداری کرده و مبلغی هم بابت رزرو پرداخت کردند اما در نهایت ارائه دهنده تورها معتبر نبودند و هیچ گاه سفر انجام نشده است. همواره باید در نظر داشت که اعتبارسنجی در همه جا مهم است باید تورها را از جایی خریداری کنید که مطمئن باشید معتبر هستند و بهترین برنامه سفر را ارائه داده و همه تلاش را انجام می‌دهند تا مسافران سفری عالی را تجربه کنند. یکی از خدماتی که فاینداتور انجام می‌دهد معرفی آژانس های مسافرتی در سراسر ایران است و با اخذ مجوز از آنها از اعتبارشان مطمئن می‌گردد.

این موضوع هم به آژانس های مسافرتی سود می‌رساند که بتوانند خود و خدماتشان را به عموم مردم معرفی کنند و هم مسافران می‌توانند با کسب اطمینان از اعتبار آنها با آرامش خرید انجام بدهند.
 

فاینداتور، راهنمای جامع سفر
در کنار خدماتی که ذکر شد یکی دیگر از خدمات جذاب فاینداتور راهنمای رایگان سفر بودن برای مسافران است. فاینداتور هرروز راهنماهای جامعی در وب سایت خود قرار می‌دهد که می‌توانید آنها را از طریق شبکه‌های اجتماعی این مجموعه نیز دنبال کنید. برای مثال تصور کنید که قصد خرید در استانبول را دارید و حرف‌های زیادی در رابطه با مناسب بودن قیمت و کیفیت پوشاک در استانبول خوانده و شنیده‌اید اما می‌خواهید اطلاعات به روز و معتبری در زمینه حقایق خرید در استانبول و مراکز خرید ارزان آن داشته باشید اینجاست که لازم است از کارشناسان خبره سوال کنید.

کارشناسان فاینداتور همواره پاسخگوی تمامی نظرات به صورت رایگان هستند و با تولید محتوای هدفمند برای پاسخ دهی به نیازهای مسافران سعی در راهنمای هرچه بهتر به صورت روزانه دارند. پس درست است که برای خرید تورهایی مثل تور ترکیه می‌توانید از فاینداتور کمک بگیرید اما برای سرگرمی و رسیدن به پاسخ سوالات خود نیز می‌توانید همواره روی فاینداتور حساب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر به سفر علاقمند هستید همین حالا از خدمات کاملا رایگان فاینداتور بهرهمند شوید:

https://www.findatour.co/


کد مطلب: 772350

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/772350/فاینداتور-بانک-اطلاعاتی-تورهای-مسافرتی-آژانس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com