جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۲
رشته توییت مهم دکتر زاکانی//

ناگفته‌هایی از حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تا مشورت با سران قوا و انتخاب شدن به شهرداری تهران

يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 772323
به دیدار آقای رییسی رفتم. ایشان گفت تا سه روز قبل تصمیم داشتم از شما در چند جای دولت استفاده کنم و با رهبری هم صحبت کردم و تعاریفی نقل کردند [که لایقش نیستم] بعد ایشان گفتند از وقتی شنیدم در شورای شهر برای شهرداری مطرح هستید به نظرم مهمتر آمد و کار بزرگی است.
ناگفته‌هایی از حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تا مشورت با سران قوا و انتخاب شدن به شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز، دکتر علیرضا زاکانی شهردار منتخب تهران طی یک رشته توئیت به موضوع شرکت در انتخابات 1400 و انتخاب شدن به عنوان شهردار جدید تهران پرداخته که در زیر متن کامل رشته توییت مهم دکتر زاکانی را میخوانید:

۱/در ۱۲ سال نمایندگی مردم عزیز تهران و یکسال خدمتگزاری به مردم شریف قم و مرکز پژوهشهای مجلس هیچگاه شخصا داوطلب ترک مجلس نبودم. بارها گفته ام هرجاکه خدمت کرده ام را مرکز عالم دانسته و هرگز بجای دیگر فکر نکرده ام؛ اکنون هم شرمنده مردم قم هستم اما نگاهم حضور در میدانی دیگر در جبهه دفاع مقدس است.

۲/ در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به علت نیاز و برای دفاع از انقلاب به صحنه آمدم و سعی در بیان زلال مواضع انقلابی داشتم؛ پس از پیروزی جریان انقلاب به مرکز پژوهشها بازگشتم و باوجود علاقه قلبی و ارتباط نزدیک با آیت الله رئیسی و اعضای شورای شهر، هیچگاه سخن از مسوولیت جدید بر زبان نیاوردم و اقدامی نکردم.

۳/ تا اینکه برخی از اعضای محترم شورای شهر تهران پذیرش مسوولیت شهرداری تهران را ابتدا در جمع خود و سپس با بنده مطرح کردند که پس از بررسی موضوع و به دلیل ضرورت تحول ساختاری، فرهنگی - اجتماعی و زنده کردن روح شهر و نزدیکی به متن مردم، پذیرفتم برنامه ارائه دهم.

۴/چون ایجاد تحول در تهران بدون کمک سران قوا میسر نیست، به دیدارشان رفتم تا پیشنهاد دوستان را مطرح کرده و از آنها مشورت و یاری بگیرم. در دیدار آقای قالیباف، ایشان گفت وزارت رفاه، وزارت بهداشت یا دفتر رییس‌جمهور برای شما مطرح است، بنده گفتم برای آنها افراد بهتری وجود دارد و تحول شهرداری ارجح است.

۵/به دیدار آقای رییسی رفتم. ایشان گفت تا سه روز قبل تصمیم داشتم از شما در چند جای دولت استفاده کنم و با رهبری هم صحبت کردم و تعاریفی نقل کردند [که لایقش نیستم] بعد ایشان گفتند از وقتی شنیدم در شورای شهر برای شهرداری مطرح هستید به نظرم مهمتر آمد و کار بزرگی است.

۶/ آقای رییسی گفتند اگر رفتید حتما کمک میکنم و در جلسات دولت هم می آیید؛ ان شاءالله با همکاری مشترک دولت، مجلس و شهرداری، تحول به نفع مردم را رقم بزنیم. بنده هم ضمن تشکر از لطف ایشان عرض کردم تلاش میکنم بار تهران را از دوش دولت بردارم.

۷/ پس از ارائه برنامه در جمع اعضای محترم شورای شهر، اکثر اعضا لطف داشتند و نگاه و برنامه های مرا پسندیدند. با احترام به سایر عزیزان مطرح شده، از همه اعضای محترم شورا چه آنها که ابتدا رای دادند یا در نهایت همراه شدند تشکر و قدردانی میکنم و باور دارم برای خدمت به میلیونها شهروند تهرانی، ما ۲۲ نفر با هم هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
شهردار جهادی و با انگیزه بهتره تا یه تکنوکرات متخصص که هر روز بهانه بیاره بودجه و امکانات نداریم
United Arab Emirates
حاج علی سلام با تفکر واراده انقلابی میتوان برمشکلات پیروز شد از خدا میخواهم شما را درمسولیت جدید موفق بگرداند.
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم مخالفان و بد خواهان،
انشاالله دولت، مجلس، شورا شهر و شهرداری که همه انقلابی هستید موفق و پیروز خواهد شد.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بشرطي كه اصلاح طالبان سنگ اندازي نكنند و ته مونده هاشون كه در نهاد ها و مراكز دولتي وگمرك و ... حذف بشوند و بجاي انها نيروهاي با انگيزه انقلاب وجهادي جايگزين شوند .
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی در مناظرات رویکرد تخریبی اصلاح طلبان را خنثی کرد .. شخصیت جهادی و دلسوزی هستن به امید موفقیت در شهرداری تهران
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات برای دفاع از انقلاب در برابر کی به میدان آمدید، همتی و مهرعلیزاده
Iran, Islamic Republic of
نظرتان را درخصوص توصیه رهبری مبنی بر اهمیت نمایندگی و وزیر و مدیر شدن نیز می فرمودید
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله تحول روحی و معنوی در تهران شاهد خواهیم بود
United States
......
شجاع
Iran, Islamic Republic of
بنظر من ایشان اشتباه کردن .چون اول در پست وزرات بیشتر کارایی داشتند و بعدش در خود مجلس ولی در شهرداری تهران دشمنان داخلی اینقدر برایشان میزنند تا یکسال نشده از شهرداری بروند
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی به شعارهای بایبند باش وریشه رشوه‌خواری وفساد واختلاس را در شهرداری نابود کن....
Iran, Islamic Republic of
کاش از رهبری مایه نگذاریم ....!