جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

لیست کابینه چهارشنبه به مجلس ارسال می‌شود

يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 772249
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم چهارشنبه به مجلس ارائه می‌شود و بررسی اعضای کابینه نیز به بعد از تاسوعا و عاشورا موکول خواهد شد.
به گزارش جهان نيوز، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فهرست وزرای پیشنهادی امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) به مجلس ارائه نخواهد شد.

وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم روز چهارشنبه (۲۰ مرداد) به مجلس معرفی خواهند شد و بررسی رای اعتماد به وزرا پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چه لزومی داره که آقای رییسی اصرار داره کسانیکه در قوه قضاییه با ایشان کار کرده اند بیاره تو دولت، لطفا همانجا آنها را بگذارید واقعا قحط الرجال نیست
Iran, Islamic Republic of
نکنه می خواهی با این پیر مردها دولت ادامه کار دهد دولت جدید باید در بدنه دولت از مدیران تا کارکنان بیکار ادارات دولتی که طلب کار هم هستن تکلیف خود را روشن کند .
Iran, Islamic Republic of
متاسفم این تاخیر آقای رییسی در معرفی دولت ، نیروهای جبهه انقلاب را دلسرد می کند
Bulgaria
چرا بعد از عاشورا ؟باید زودتر اقدام کنند تا خرابیهای دولت قبلی زودتر ترمیم یابد