پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲

حاجی‌دلیگانی: کابینه ‌ژنرال‌ها شکست خورد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 772042
رئیسی باید کابینه تحولگرا و اهل ریسک معرفی کند که شهامت برداشتن گام های بلند برای حل مشکلات را داشته باشند.
حاجی‌دلیگانی: کابینه ‌ژنرال‌ها شکست خورد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با مهر با تأکید بر اینکه راهکارهای فراوانی برای حل مشکلات کشور وجود دارد، گفت: راهکارهای حل مشکلات کشور کاملاً روشن است و برای اجرای این راهکارها نیازمند وزرا و مدیرانی صاحب فکر، ایده، جوان و جهادی هستیم تا بتوانند راهکارهای موجود را به فوریت اجرایی کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آئین نامه داخلی مجلس وزرای پیشنهادی دولت باید از سابقه علمی و سابقه اجرایی مشخصی برخوردار باشند تا در جلسه رأی اعتماد برنامه های آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کابینه امنیتی ژنرال‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم شکست خورد و موفقیتی نداشت، اظهار داشت: رئیسی باید کابینه تحول گرا و اهل ریسک معرفی کند که شهامت برداشتن گام‌های بلند برای حل مشکلات کشور را داشته باشند و بتوانند از سرمایه جوانی و آبروی خود هزینه کنند تا با عقلانیت و برنامه ریزی دقیق به سرعت مشکلات مردم را حل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خراسانی
Iran, Islamic Republic of
کابینه حتما باید از افراد جدید و مناصب دولتی هم از غیر اصلاح طلب باشد
United States
مگر اصلاح طلبان ایرانی نیستند؟