پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

مقامات صهیونیست: شلیک راکت کار حزب‌الله نبود؛ جنگ فراگیر در راه نیست

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 771973
چند تن از مقامات و تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند ، از نظر نهادهای امنیتی این رژیم شلیک راکت‌های دیروز به سمت فلسطین اشغالی کار حزب‌الله نبوده و این موضوع منجر به جنگ نخواهد شد.
صهیونیست‌ها: جنگ با لبنان در راه نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی دیروز (چهارشنبه ۱۳ مرداد) و بامداد امروز در واکنش به شلیک راکت‌هایی که می‌گوید از سمت لبنان شلیک شده، با توپخانه و نیز جنگنده چندین نوبت به جنوب لبنان حمله کرد.

رادیو «کان» رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع عالیرتبه صهیونیست اعلام کرد، تل‌آویو به دنبال تنش نیست «اما ما در برابر معادله‌ای که قصد تحمیلش را دارند، تسلیم نمی‌شویم و این (حملات) به مثابه یک هشدار برای آنهاست».

از سوی دیگر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «عومر بارلیو» در همین زمینه مدعی شد: حزب‌الله کاملا بر وضعیت در لبنان بویژه در جنوب تسلط دارد به همین دلیل (این جنبش) مسؤول اقداماتی که سازمان‌های دیگر انجام می‌دهند.

وی در گفت‌وگو با رادیو کان ضمن اعلام این ادعا که توانایی ارتش رژیم صهیونیستی بالاست، افزود، « به نفع حزب‌الله نیست که قواعد بازی را در مقابله با ما تغییر دهد».

اما «رام بن براک» رئیس کمیسیون خارجی  و امنیت «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) هم گفت: گروهی که مستقل کار می‌کند مسؤول شلیک راکت‌های اخیر است.

در همین زمینه، وب‌سایت صهیونیستی «واللا» گزارش کرده «دستگاه‌های امنیتی (رژیم صهیونیستی) برآورد می‌کنند که گروه‌های فلسطینی مسؤول شلیک این راکت‌ها هستند و حزب‌الله آن را نادیده می‌گیرد».

وی که پیش‌تر رئیس موساد نیز بوده، افزود: از نظر من این موضوع منجر به درگیری فراگیر نمی‌شود اما هیچ کسی نمی‌داند وضعیت به کجا ختم می‌شود زیرا امور، پویاست.

بن براک سپس مدعی شد: اسرائیل نمی‌تواند شلیک موشک هم از شمال (مرز با لبنان) هم از جنوب مرز با غزه) را بپذیرد... .

«طال لیو رام» تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو هم نوشت، حملات دیروز به جنوب لبنان، حزب‌الله را هدف قرار نداد.

وی تأکید کرد، در نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که حزب‌الله ارتباطی با شلیک راکت‌های دیروز ندارد و چراخ سبزی نیز به گروه‌های دیگر برای این اقدام نداده و به همین دلیل حزب‌الله هدف قرار نگرفت. حملات رژیم صهیونیستی تنها پیام هشدار بود و اهدافی که هدف گرفتند هیچ ارزشی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
صهیونیستها میدانند دوران بزن در رو به پایان رسیده یکی بزنند ده روز باید در سوراخ موش سکنی کنند