کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاکری: فسادستیزی از ویژگی‌های زاکانی است

14 مرداد 1400 ساعت 10:24

فسادستیزی و شفافیت‌ از ویژگی‌های آقای زاکانی است و ما در دوران شهرداری وی شاهد بروز این دو ویژگی در اداره شهر تهران و نیز کادرسازی نیروهای انقلابی خواهیم بود.


به گزارش جهان نیوز، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت:‌ آقای زاکانی از یک دید کلان در سطح کل کشور برخودار است و این نگاه کلان وی به اداره هر چه بهتر شهر تهران به عنوان شهردار کمک می‌کند و در این حوزه تأثیر بسیار زیادی دارد.

وی افزود:‌ فسادستیزی و شفافیت از ویژگی‌های آقای زاکانی است و ما در دوران شهرداری وی در تهران شاهد بروز و برجستگی این دو ویژگی و نیز کادرسازی نیروهای انقلابی در شهرداری تهران خواهیم بود. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای زاکانی در میان کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت این مسئله نشان می‌دهد که انتخاب چنین فردی قوی به عنوان شهردار تهران می‌توان به پیشبرد امورات شهری کمک کند.

شاکری خاطرنشان کرد: انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران تصمیم بسیار بزرگی بود که اتخاذ شد و این تصمیم شورای شهر تهران قطعاً تأثیر مهمی بر آینده این شهر خواهد داشت.

به گزارش فارس در جلسه امروز شورای شهر تهران علیرضا زاکانی با کسب 12 رأی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.


کد مطلب: 771935

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/771935/شاکری-فسادستیزی-ویژگی-های-زاکانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com