کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کدام پنجره دوجداره بهتر است؟

12 مرداد 1400 ساعت 9:50


پنجره‌های دوجداره؛ این روزها به یکی از انواع محصولات محبوب و پرکاربرد در ساختمان‌ها تبدیل شده‌اند. در حقیقت بسیاری از افرادی که به دنبال خرید و انتخاب در و پنجره برای تعویض پنجره‌های قدیمی و یا در زمان ساخت ساختمان جدید هستند، به سراغ پنجره دو جداره می‌روند.

لازم است بدانید پنجره دو جداره فقط در یک مدل و ساختار ارائه نمی‌شود و مدل‌های متنوع این محصول در بازار وجود دارد. همچنین شما می‌توانید طرح‌های مختلف و انواع گوناگون پنجره دوجداره را با توجه به نیاز و سلیقه خود سفارش دهید. اما سوال اینجاست که کدام پنجره دو جداره از دیگر همتایانش بهتر است؟

همانطور که پیش از این گفته شد انواع در و پنجره در بازار امروز عرضه شده و قابلیت ساخت دارند اما آن محصولی برای شما خوب و باکیفیت است که بتواند نیازتان را برطرف ساخته و کارایی خوبی در محیط و شرایط شما داشته باشد.

در ادامه به بررسی این می‌پردازیم که کدام پنجره دو جداره برای چه شرایطی مناسب است؟

به چه پنجره‌ای باکیفیت می‌گویند؟
پنجره دو جداره زمانی می‌تواند عنوان باکیفیت را تصاحب کند که بتواند طول عمر بالا، خاصیت عایق بودن و ... را داشته باشد. بخشی طول عمر بالای در و پنجره دو جداره از مواد اولیه‌ی سازنده‌ی آن همچون پروفیل به دست می‌آید. پروفیل در و پنجره https://hofmannprofile.com  هافمن را می‌توان یکی از انواع با کیفیت این محصول دانست. این پروفیل در و پنجره مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش نور خورشید، تغییرات آب و هوایی، سرما و گرما، ضربه، برخی آلودگی‌ها، باد و باران و ... دارد.

بنابراین اگر در محیط زندگی شما باران یا تابش آفتاب از عوامل تهدید کننده‌ی سلامت در و پنجره به حساب می‌آیند؛ می‌توانید به سراغ در و پنجره‌هایی بروید که در ساختارشان از پروفیل در و پنجره یو پی وی سی استفاده شده باشد.

شاید شناخت پروفیل خوب و باکیفیت برایتان کمی سخت باشد؛ در این حالت بهتر است به تولید کنندگان خوشنام بازار اعتماد کنید و محصولی مرغوب را خریداری کنید. هافمن را می‌توان یکی از تولید کنندگان خوشنام بازار در و پنجره دانست که به واسطه‌ی سال‌ها تجربه و تلاش متخصصین پروفیلی روانه‌ی بازار کرده که دارای استانداردهایی در سطح بین‌المللی هستند.

پروفیل در و پنجره یو پی وی سی وزن بسیار کمی دارد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که مدل‌های مختلف در و پنجره را به راحتی داشته باشید. برای مثال اگر شما می‌خواهید پنجره ریلی یا کشویی داشته باشید سبک بودن در و پنجره یکی از مزایای آن برای شما به حساب می‌آید. لازم است بدانید پروفیل در و پنجره همانقدر که سبک است دارای مقاومت بالایی هم است و این مقاومت  ناشی از وجود گالوانیزه در تمام طول پروفیل است. گالوانیزه‌ها به تقویت پروفیل کمک می‌کنند و همین باعث می‌شود تا در و پنجره دو جداره تحت فشار و سنگینی ساختار کلی آن دچار خرابی و تغییر شکل نشود.

پنجره‌ی کشویی برای فضاهای کوچک یک پنجره‌ی مناسب است. این محصول باعث می‌شود تا نیاز به فضای چندانی برای باز و بسته کردن پنجره نداشته باشید. از طرفی دیگر امکان استفاده از هر مدل پرده‎ای که دلتان بخواهد در این حالت برایتان فراهم می‌شود.
 
در و پنجره دو جداره؛ یک عایق حرفه‌ای
در و پنجره دو جداره یا سه جداره می‌تواند به خوبی نقش یک عایق را ایفا کند. از یک طرف استفاده از پروفیل در و پنجره یو پی وی سی و از طرفی دیگر وجود چند لایه شیشه با ضخامت‌های مختلف، وجود گاز آرگون در فضای خلاء بین شیشه‌ها، استفاده از درزگیرها و ... همه و همه به ساخت پنجره دو جداره‌ای که عایق مناسبی است کمک می‌کنند.

بنابراین اگر در محدوده‌ای زندگی می‌کنید که سروصدا، سرما و گرما؛ گردو خاک و ذرات مزاحم و ... باعث آزار و اذیت برای شما شده‌اند؛ این مدل در و پنجره گزینه‌ی مناسبی است. در بین طرح‌های مختلف در و پنجره هر کدام که به صورت کامل بسته می‌شوند و به مدد انواع یراق‌آلات هیچ درز بازی در ساختار در و پنجره باقی نمی‌ماند می‌توانند عایق بهتری باشند. برای مثال پنجره‌های دو جداره تک حالته، یک لنگه یا دو لنگه و ... از این دست محصولات هستند.

قیمت پنجره دو جداره
نکته‌ی قابل توجه در زمان انتخاب محصول، قیمت پنجره دو جداره است. روشن است قیمت پنجره دو جداره تاثیر گرفته از مواد سازنده، اجزاء و تکنولوژی‌های ساخت و مواردی از این دست است. در و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی را می‌توان جزو محصولات با قیمت مناسب دانست. منظور از این تناسب قیمت تناسب منطقی بین قیمت پنجره دو جداره و کارایی آن است. محصولی که تا سال‌ها شما را از صرف وقت و هزینه برای تعمیر یا تعویض در وپنجره راحت می‌کند و کمک می‌کند تا دغدغه‌ای بابت این مسئله نداشته باشید.


کد مطلب: 771690

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/771690/کدام-پنجره-دوجداره-بهتر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com