پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

این سارقان مامورنما را شناسایی کنید+عکس

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 771416
در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در یک باند ۳ نفره با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس، از سوژه‌ای خود لوازم با ارزش و وجه نقد اخاذی کرده و متواری می‌شوند.
این سارقان مامورنما را شناسایی کنید+عکس
به گزارش جهان نيوز، فرمانده انتظامی نظرآباد سارقان مأمورنما خبر داد و گفت: شهروندانی که توسط این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.

فرج‌الله اسدالهی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه اشخاصی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان نظرآباد می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در یک باند ۳ نفره با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس، از سوژه‌ای خود لوازم با ارزش و وجه نقد اخاذی کرده و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرویی که به وسیله آن سرقت‌ها صورت می‌گرفت شده و با رد زنی آن در نقاط حاشیه‌ای نظرآباد، در نهایت هر ۳ متهم را در حین انجام اخاذی دستگیر کردند.

اسدالهی با بیان این که در مخفیگاه متهمان لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی کشف شده است، افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند اما با مواجهه حضوری شکات و مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده به چند فقره اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس اقرار کردند.

این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد دستور انتشار تصاویر متهمان را در رسانه‌ها و جراید صادر کرده است، گفت: از شهروندانی که احتمالاً از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند درخواست می‌کنیم برای شناسایی سارقان و طرح شکایت، به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری شهر نظرآباد مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو، در صورت مواجهه شدن با درخواست‌های غیر معقول توسط افرادی که خود را مأمور دولتی معرفی می‌کنند حتماً از آنان کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
افرادی که با آبروی نیروی انتظامی بازی می کنند . مفسد فی الارض بود باید اعدام شوتد . برخورد باید درست و بموقع باشد . این قدر دنبال مصلحت نظام نباشید
Iran, Islamic Republic of
باید شماره کارت پرسنلی انها با تماس با 110 تایید گردد