جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱

سوال بامزه مردم از بازیگر سریال گاندو

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 771392
یکی از بازیگران سریال «گاندو» می‌گوید بعد از پخش این مجموعه تلویزیونی که درباره پرونده‌های امنیتی است، عده‌ای به او پیام می‌دهند که چگونه می‌توان مامور امنیتی شد.
سوال بامزه مردم از بازیگر سریال گاندو
به گزارش جهان نيوز به نقل از نت نیوز، پندار اکبری در گفت‌وگویی درباره بازتاب دو فصل این سریال تلویزیونی و شخصیت‌های آن گفته است: «ما در «گاندو» هیچ وقت زندگی شخصی کاراکترهای تیم عملیاتی را نمی بینیم. از خصوصیات اخلاقی و رفتاری شان چیزی دریافت نمی کنیم چون فضای قصه اجازه این اتفاق را نمی دهد و ممکن است به ریتم قصه ضربه بزند. این کار ما را سخت می کرد چون خودمان هم شناختی نسبت به آن شخصیت و بازی نقشش نداشتیم و همیشه فقط یک بُعد از زندگی این افراد در تصویر دیده می‌شود. بنابراین سعی کردیم خودمان را به فضایی برسانیم که برای بیننده باورپذیر باشد؛ با ارتباط بین گروهمان، شوخی ها و خنده ها در کنار عملیات این روابط و دوستی ها را تشدید کنیم و به نمایش بگذاریم که البته با نظارت شخص ‌آقای افشار (کارگردان) این روابط هیچ وقت از چهارچوب خودش بیرون نزد و در یک قالب درست پیش رفت. همین باعث ارتباط گرفتن تماشاگران با تک تک کاراکترهای تیم عملیاتی شد. شاید باورتان نشود اما برخی از کامنت های و مسیج های من این است که ما چطور و از کجا می توانیم مامور امنیتی بشویم!»

بازیگر «گاندو» با بیان اینکه این سریال در ادامه بسیار هیجانی تر خواهد شد، گفت: «بیش از آن چیزی که انتظار دارید «گاندو» جذاب و دیدنی می‌شود. پر از اتفاق، پر از هیجان و اتفاقات غیرمنتظره؛ امیدوارم که همه ببینند و دوست داشته باشند و زحمت افراد از بین نرود.»

او در پاسخ به این پرسش که چرا سریال «گاندو» انقدر حاشیه ساز شده است؟ توضیح داد: «حرف ها و پرونده هایی که در مجموعه «گاندو» از آن پرده برداری شد، برای خیلی ها خوشایند نبود؛ کسانی که در این چند سال پشت حواشی و فضای ملتهب جامعه چهره خودشان را پنهان کرده بودند حالا با پخش «گاندو» تصویرشان و اعمالشان نمایان شده بود.

او ادامه داد: شاید از کسی اسم برده نشده باشد و به شخص کسی اشاره نشده باشد اما خود مردم قضاوت کردند و با آگاهی کامل متوجه شدند که چه کسانی به آن‌ها پشت کردند و در خدمت به آن‌ها کوتاهی کردند. «گاندو» قدم اول را برداشت و امروز داریم می بینیم به یک الگو و منبع کپی برداری در سریال سازی تبدیل شده است.»
برچسب ها: بازیگر گاندو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مردم ایران همگی عاشق مامور امنیتی شدن هستند!