پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مدیرعامل فولاد مبارکه: نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان را به هواداران و مردم فوتبال‌دوست تبریك می‌گویم

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 771374
حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان، نماینده قدرتمند فوتبال استان اصفهان در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت.
مدیرعامل فولاد مبارکه: نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان را به هواداران و مردم فوتبال‌دوست تبریك می‌گویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرنگار فولاد، متن پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به شرح زیر است:

"حرکت مستمر و تلاش عزت‌مندانه تیم فوتبال سپاهان برای درخشش در سطح اول فوتبال کشور و قاره کهن آسیا، همواره نشان از تلاش و برنامه‌ریزی تمامی یاران باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه سپاهان دارد.

این نایب‌قهرمانی که محصول اعتماد به مربی محجوب و کادر فنی جوان و پرتلاش دیار نصف جهان، همراه با تجربه و انگیزه بازیکنان پرشور و مستعد در این مجموعه بازیکن‌ساز برای کشور بوده است را به هواداران پرشور، مردم فوتبال‌دوست، هیات‌مدیره، مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان، کارکنان شرکت فولاد مبارکه و همه زحمت‌کشان این باشگاه تبریک می‌گویم.

امیدوارم تیم فوتبال سپاهان با حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجدد سهمیه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال جهان، روند موفقیت خود را تکمیل نموده و همچون سال‌های گذشته نماینده‌ شایسته‌ای برای کشور عزیزمان در دنیا لقب گیرد."

حمیدرضا عظیمیان
مدیرعامل فولاد مبارکه
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *