جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آلکنو: هر بازی خطرات خود را دارد

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 771304
تمام تمرکز ما روی بازی بعدی و مقابل ژاپن خواهد بود.
آلکنو: هر بازی خطرات خود را دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ولادیمیر آلکنو پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ایتالیا در المپیک توکیو اظهار داشت: ایتالیا کاملاً قوی‌تر از ما بود و این دلیل اصلی شکست ما بود. شاید اگر در ست اول می‌توانستیم پیروز شویم، بازی طور دیگری پیش می‌رفت.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، تصریح کرد: آنها آن حدی از توان‌شان را نشان دادند که می‌توانستند داشته باشند. در هر صورت بازی اصلی ما 2 روز دیگر خواهد بود.

آلکنو در مورد ایتالیا و اینکه این تیم در المپیک ریو هم باعث حذف تیم ملی کشورمان از بازی‌ها شده بود، خاطرنشان کرد: مدت‌ها از ریو گذشته است. ما فقط به بازی آینده فکر می‌کنیم؛ حتی‌ الان که چند قدم از سالن دیدار با ایتالیا دور شدیم، فقط به رقابت با ژاپن فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به اینکه با این شکست صعود ایران سخت شد یا خیر، تصریح کرد: در هر دوره المپیک هر بازی خطرات خود را دارد و ما الان به رقابت با ژاپن فکر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *