دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

جریمه یک میلیونی برای سفر به شهرهای ممنوعه

پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 771249
جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای طرح‌های ممنوعیت سفر «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی خبرداد.
جریمه یک میلیونی برای سفر به شهرهای ممنوعه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور و محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: بنابر مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همچنان ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی پابرجاست.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد روان در جاده‌ها در جریان است و اگر در نقطه‌ای بطور لحظه‌ای ازدحام دیده می‌شود به دلیل کنترل تردد‌ها و ممانعت از سفر خودرو با پلاک‌های غیر بومی است.

سردار حسینی از استقرار تیم‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهر‌ها خبر داد و گفت: دوربین‌های هوشمند نیز تخلف رانندگان را ثبت و ضبط خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت تردد شبانه خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهر‌های کشور پابرجاست و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام همش حرفه فامیل ما دوشنبه از تهران بخاطر سالگرد ازدواجش رفت رامسردیشب هم برگشت با ماشین شخصی خودشم رفت