پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

ارزش سهام عدالت افزایش یافت

دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 770280
امروز تعداد زیادی از نماد‌های بورسی شاخص‌ساز از جمله نماد‌های پالایشگاهی، لیدر‌های بانکی و خودرو به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند، اما باز هم شاخص کل افزایش داشت و سهام عدالت نیز با رشد ۰.۶ درصدی همراه بود
ارزش سهام عدالت افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز، شاخص بورس امروز کار خود را در مسیر صعودی آغاز کرد. تعداد زیادی از نماد‌های شاخص‌ساز از جمله نماد‌های پالایشگاهی، لیدر‌های بانکی و خودرو به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند و عملا بورس با دو سوم توان در حال فعالیت بود، اما به این وجود شاخص بورس تا پایان معاملات روند رو به رشد خود را حفظ کرد و با رشد ۸۴۲۰ واحد، رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد را ثبت کرد.

«تاپیکو»، «رمپنا» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت رابر شاخص بورس داشتند. «ولکار»، «شستا»، و «ومدیر» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۶ درصد معادل ۵۳ هزار و ۵۱۲ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۴۳۱ تومان رسیده است.
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۱۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۳۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۸ تومان معامله شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *