شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۸

احتمال ساخت سریال «دودکش۳»

يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 770166
گاهی با خلق برخی کاراکتر‌ها مردم دوست دارند مکرر آن‌ها را حداقل سالی یک بار ببینند و این برای مردم جذاب است. طبیعتا ما برای مردم کار می‌کنیم و وقتی با سریال «دودکش» ارتباط خوبی برقرار کردند و آن را دوست دارند طبیعی است که ادامه آن ساخته شود.
احتمال ساخت سریال «دودکش۳»
به گزارش جهان نيوز، زینب تقوایی در گفت‌وگو با میزان پیرامون استقبال بالای مردم از «دوکش ۲» و ساخت سری جدید آن گفت: پس از پخش سریال «دودکش» که استقبال خیلی خوبی از آن شد، درخواست‌های زیادی شد مبنی بر اینکه قسمت‌های بعدی این سریال ساخته شود و در حقیقت «دوکش ۲» را بر اساس خواسته مردم ساختیم. گروه «دودکش» در پاسخ به این نیاز و خواسته مردم مجددا دور همدیگر جمع شدند و شکر خدا باز هم مورد توجه مردم عزیرمان قرار گرفت و جزو سریال‌های پر مخاطب تلویزیون شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: پیش از این گفته بودم که بهتر است در کار‌ها همیشه خلاقیت و نوآوری باشد، اما چون مردم کاراکتر‌های «دودکش» را خیلی دوست داشتند این سریال ادامه پیدا کرد. گاهی با خلق برخی کاراکتر‌ها مردم دوست دارند مکرر آن‌ها را حداقل سالی یک بار ببینند و این برای مردم جذاب است. طبیعتا ما برای مردم کار می‌کنیم و وقتی با سریال «دودکش» ارتباط خوبی برقرار کردند و آن را دوست دارند طبیعی است که ادامه آن ساخته شود.

وی پیرامون غیبت الناز حبیبی در «دودکش ۲» توضیح داد: داستان «دودکش ۲» حول شخصیت بهروز «با بازی امیر حسین رستمی» است که قصه تغییر می‌کند و شرایط دیگری برای او رقم می‌خورد و طبیعی است که برخی از شخصیت‌ها حضور نداشته باشند و اگر فصل جدیدی هم ساخته شود هم این تغییرات بخشی از داستان است و ممکن است این اتفاق دوباره بیفتد.

تقوایی درباره احتمال ادامه ساخت سریال «دوکش» بیان کرد: ادامه ساخت این موضوع به عوامل مختلفی مربوط است و فکر می‌کنم مردم و سازمان صدا و سیما راغب به ساخت «دوکش ۳» باشند، اما ساخت فصل بعدی معطوف به شرایط مناسب و فراهم شدن زمینه آن است. اینکه تیم «دودکش» و عوامل و بچه‌ها دور هم جمع شوند و قصه جدید و خوبی برای ساخت باشد این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره تاثیرات قطعی برق در دیده شدن «دودکش ۲» اظهار داشت: کنداکتور تابستان تلویزیون به علت شروع سفر‌های تابستانی کنداکتور شلوغی است و نظمی که باید داشته باشد را ندارد. قطعی برق هم مزید بر علت شد و کنداکتور بی‌برنامه‌تر شد و همه این‌ها به دیده شدن کار ضربه می‌زند، اما با همه این اتفاقات و مسائل؛ شکرخدا «دودکش ۲» دیده شد و مردم مجموعه را دنبال و پیگیری کرده‌اند و این نشان می‌دهد تلویزیون چه جایگاه خوبی در دل مردم دارد. نه فقط این سریال که هر بار سریال‌های خوبی ساخته و پخش شده مورد استقبال مردم قرار گرفته و مردم دیدند.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان تهیه‌کننده اعمال نظری در داستان و بازی‎ بازیگران سریال «دودکش ۲» داشته یا خیر بیان کرد: در سریال «دودکش ۲» که سابقه همکاری قبلی هم با دوستان داشتیم همه دوستانه در کنار هم بودیم وطبیعتا با همدیگر همفکری‌هایی هم داشتیم.

تقوایی خاطرنشان کرد: تیم «دودکش ۲» یک تیم خانوادگی است و اصولا همه کار‌هایی که ادامه‌دار می‌شوند معمولا یک سری روابط خوب کاری میان آن‌ها ایجاد می‌شود که همین امر باعث تبادل نظر همه گروه می‌شود و در نهایت کیفیت کار هم بالا می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام
نه که هنگام پخش فصل۲ همه خیابان ها خلوت می شود!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حتما بسازید پسرم طرفدار پروپاقرص دود کش ان قلت هم نیارید
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم مراقب تفکرات تنابنده‌ها باشید. از ما گفتن بود ...
United States
مردم ایران از ناچاری سریالهای آبکی تماشا میکنند!!! دودکش ۲ را ۲ قسمتش را دیدم خیلی آبکی است!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقابهترین سریالی بود ک دیدم
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوب است وقتی یک سریالی گل می کند، به دنبال قسمت های بعدی آن نباشند مثلاً همین دودکش 2 همانند دودکش 1 ساخته و تقریباً همه موارد آن یکی است!! فقط در این سری بهروز جدی تر دنبال ازدواج است!!
معلوم نیست چرا دنبال ساخت سریال در موضوعات دیگر نمی روند؟ البته سریال دیگر هم همین مشکل را دارند همانند نون خ ، پایتخت، دردسرهای عظیم و ...
Iran, Islamic Republic of
والا چند قسمت و چند دقیقه ای دیدیم حیف که پول برای این فلم هزینه شده است.بهتره که داستان 3 این فیلم ساخته نشه .
Iran, Islamic Republic of
واقعا هدر دادن بودجه است. .