کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت مسکن در غرب تهران

26 تير 1400 ساعت 15:42

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی چند روز اخیر در غرب تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، برای خرید خانه در غرب تهران، باید قیمت مسکن در هر محله را در نظر گرفت؛ چرا که قیمت مسکن حتی در هر کوچه هر یک از محله‌ها متفاوت است و گاه تفاوت قیمت‌های بسیار زیادی در خانه‌های یک محله وجود دارد که عوامل مختلفی در این تفاوت ارقام نقش دارد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که طی روزهای اخیر در آژانس‌های املاک غرب تهران برای فروش فایل شده است، خواهیم پرداخت.

البته این ارقام تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در غرب تهران به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل متفاوت مختلف بوده و نمی‌توان قیمت دقیق مسکن در هر محله را برآورد کرد.



یک خانه در غرب چند؟
واحدی 70متری و 10ساله در محله پونک تهران متری 43میلیون تومان به فروش گذاشته شد؛ همچنین برای خرید یک خانه 180متری و 5ساله در مرزداران به 52میلیون تومان هزینه در ازای هر متر مربع نیاز خواهید داشت.
 
باغ فیض محله‌ای دیگر در غرب تهران است که یک خانه 70متری و 11ساله در آن متری 45میلیون تومان قیمت گذاشته شد. مالک واحدی 120متری و نوساز در جنت آباد نیز قیمت این واحد را 40میلیون تومان در ازای هر متر مربع اعلام کرد.

قیمت مسکن جهت خرید واحدی 103متری و 15ساله در ستارخان 29میلیون تومان در ازای هر متر مربع اعلام شد. هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی 70ساله و 5سال ساخت در کوی فردوس نیز متری 31میلیون تومان خواهد بود.

طرشت محله‌ای دیگر در غرب تهران بوده که واحدی 92متری و 20ساله در آن متری 27میلیون تومان قیمت گذاشته شد.

همچنین قیمت مسکن برای خرید یک خانه 87متری و 3ساله در صادقیه متری 34میلیون تومان اعلام شده است.


کد مطلب: 770049

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/770049/قیمت-مسکن-غرب-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com