پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۵

در عالم آخرت یقه بی‌حجاب‌ها را می‌گیرم +فیلم

پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 769861
شهید مدافع حرم جواد محمدی پیش از اعزام به سوریه، مصاحبه‌ای شنیدنی دارد که به چگونگی دستیابی به شهادت و ولایت‌مداری اشاره می‌کند.
در عالم آخرت یقه بی‌حجاب‌ها را می‌گیرم +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شهید مدافع حرم جواد محمدی پیش از اعزام به سوریه در مصاحبه‌ای، اعزام به سوریه را طریق‌القدس نامید و اظهار داشت: امیدوارم این کارما باعث نابودی اسرائیل شود.

وی در ادامه گفت: من اگر شهید شوم، قطعاٌ‌ در آن دنیا یقه بی‌حجاب‌ها و ترویج دهندگان این منکر را خواهم گرفت.

این شهید مدافع حرم در سخنان پایانی خود با بیان اینکه باید کاری کنیم بصورت شهید به عالم آخرت برویم، خاطرنشان کرد: به ملت ایران می‌گویم اگر امام خامنه‌ای فرمودند که «بِبُر، بِبُر اگر گفتند نبِبُر، نبِبُر»؛ چشم و گوش و دهان و حرکت، همه چیز فقط به دستور امام خامنه‌ای.

این مصاحبه شنیدنی را اینجا ببینید:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جواد عزیز میدونم که صدایم رو میشنوی خون پاک تو برای امنیت و آرامش دختران ایران ریخته شده یقین دارم که یقه مروجانی که با اختلاس یا سوء مدیریت هم باعث شدند دختر بچه هایی که هنوز به سن تکلیف نرسیده اند ولی تا کمر در سطل آشغال دنبال پول هستند رو هم خواهی گرفت.!!!
بیا بگیر
United States
دردسرهای بد حجاب ها فقط در این دنیا نیست... آن دنیا هم هست
Iran, Islamic Republic of
بنده به حجاب اعتقادی ندارم اما یقین دارم کسی که در راه خدا به شهادت برسه..... روحش متعالی تر از این حرف ها ست
Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهیم شهید آن دنیا یقه ما را نگیرد به خواهران محجبه توصیه کنیم هرکدام نه یقه بلکه دست یک بدحجاب را بگیرند و کمکش کنند...