کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسر خانم منشی، تنها مظنون جنایت چیتگر

24 تير 1400 ساعت 8:49

راز قتل مرد جوانی که جسدش در عکس سلفی یک زوج جوان پیدا شد، با شناسایی هویت وی و اعترافات منشی شرکتش فاش شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۸ شب ۱۷ تیر و به‌دنبال کشف جسدی در ۱۵ متری گاردریل بزرگراه خرازی آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که زوج جوانی برای کوهنوردی به غرب تهران رفته و هنگام گرفتن عکس سلفی متوجه جسدی داخل دره شدند.

خودرو خون‌آلود
به دنبال کشف جسد، بازپرس محمد وهابی و تیم بررسی صحنه راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که از زمان قتل حدود ۱۲ ساعت می‌گذرد و قتل در محل دیگری رخ داده و جسد به آنجا منتقل شده است.

همچنین در تحقیقات میدانی از اهالی محل گرچه هویت جنازه به‌دست نیامد اما مشخص شد راننده یک خودرو پژو حدود ساعت ۷ تا ۸ صبح همان روز جسد را با خودرویی خونی به آنجا منتقل و فرار کرده است.

در بازرسی از جیب‌های مقتول مدرکی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد. به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل قتل ادامه یافت.

با اثر انگشتی که از مقتول به‌دست آمد، هویت او به‌نام فردین ۲۸ ساله شناسایی شد.

فردین رئیس شرکتی در خیابان ستارخان بود و از آنجا که خانواده‌اش در شهرستان زندگی می‌کردند و او به تنهایی در تهران کار و زندگی می‌کرد اعلام فقدانی هم نشده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که فردین از مدتی قبل با منشی شرکتش دچار اختلاف شده است. از سویی همزمان با این جنایت همسر منشی شرکت نیز که خودرو پژو ۴۰۵ داشت ناپدید شده بود.

با مشخص‌شدن این موضوع تحقیقات از مینو، منشی شرکت فردین صورت گرفت.

فرار متهم
مینو در تحقیقات گفت: مدتی است که در شرکت فردین مشغول به‌کار هستم و به‌خاطر مسائل کاری مدتی قبل یک شب با فردین به رستوران رفتم. همسرم از این ماجرا با خبر شد و بین آنها اختلاف به‌وجود آمد و در نهایت بهنام، همسرم از من خواست که با فردین قرار بگذارم تا آنها با هم صحبت کنند و اختلافاتشان را حل کنند.

او ادامه داد: روز حادثه شوهرم برای دیدن و صحبت کردن با فردین خانه را ترک کرد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. من نمی‌دانستم که او فردین را به قتل رسانده است.

به این ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری همسر خانم منشی که تنها مظنون این جنایت است از سوی پلیس ادامه دارد.

استوری دردسرساز
همزمان با تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری قاتل فراری، یکی از بازیگران خانم در صفحه اینستاگرام خود متنی را در کنار یک عکس از مقتول منتشر کرد. او تصویری از مقتول با لباس روحانیت در کنار خودش منتشر کرده و نوشته بود ادمین یکی از فن‌پیج‌های درجه یک و فعال و انسان من متأسفانه توسط منشی شرکت و شوهرش به خاطر پول به قتل رسیده است. جسد ایشان را سه روز بعد در چیتگر پیدا کرده‌اند.

اما بلافاصله پلیس موضوع روحانی‌بودن مقتول را تکذیب کرد. به این ترتیب خانم بازیگر نیز در یک استوری دیگر از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و در یک فایل تصویری گفت: آقایی که به رحمت خدا رفتند ادمین من نبودند بلکه ادمین فن‌پیج بودند. یکی از طرفدارهای قدیمی من بودند و به هیچ عنوان ادمین نبودند و ما هم اطلاع نداشتیم که ایشان روحانی نبودند.

در همین رابطه نیز مقام قضایی اعلام کرد: با توجه به اینکه انتشار تصاویر و مطالبی که در روند و مسیر تحقیقات پلیسی و قضایی اخلال ایجاد و دستگیری متهم را با مشکل مواجه کند، جرم محسوب می‌شود به‌صورت قانونی با این افراد برخورد خواهد شد.


کد مطلب: 769820

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769820/همسر-خانم-منشی-تنها-مظنون-جنایت-چیتگر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com