کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی‌ کامل، مشخصات و قیمت خرید لایسنس نرم افزار ESET

23 تير 1400 ساعت 9:50


به گزارش نودسرو، به عنوان نمایندگی لایسنس محصولات eset در ایران، نرم افزار های eset به صورت کلی‌، ایست یک اسکنر ضد بدافزار قوی، با تعداد زیادی خصوصیت امنیتی‌ و یک واسط کاربری برای یوزرهای ویندوز، مک، اندروید و لینوکس مهیا ساخته است. اسکنر بدافزار ایست حقیقتاً حرفه‌ای می‌باشد. برای شناخت بدافزار از متد های ابداعی و یادگیری‌ ماشینی بکارگیری می‌نماید و اسکن آن سرعت‌ رایانه را کاهش‌ نخواهد داد. ESET‌ همچنین‌ تعدادی از خصوصیت‌های اضافی‌ خوب نظیر رمزگذاری سیستم، ابزار‌های‌ حرفه‌ای تشخیصی و حفاظت در مقابل دزدی را عرضه نموده است. طیف وسیعی از پکت های ESET‌ برای گزینش وجود خواهد داشت و تمام آنها همان موتور‌ ضد ویروس ساده‌ را عرضه می‌کنند.

. ویژگیهای ایمن سازی ESET‌
. موتور‌ ضد بدافزار
. مرورگر مطمئن + حفاظت در وب سایت ها
. تشخیص‌ پیشرفته‌
. مدیریت رمز‌ عبور
. ضد سرقت‌
. کنترل‌ والدین
. رمزگذاری سیستم 



قیمت خرید Eset
ESET سه نرم افزار متفاوت دارد که با قیمت‌های مختلف ارائه داده است: ویروس یاب ESET NOD32 کم‌قیمت‌ترین خواهد بود، ولی از خصوصیت‌های فراوانی برخوردار‌ نخواهد بود، در حالی‌ که من فکر‌ می‌کنم نرم افزار سطح‌ بالای Smart  Security Premium ایست خیلی قیمت بالا می‌باشد. برای فعال سازی هر کدام از این نسخه ها نیاز به تهیه لاینسس نود 32 ارجینال خواهید داشت. با این حال‌، نرم افزار امنیتی اینترنت سکیوریتی ایست عالی ترین تعادل از خصوصیت‌های ایمنی سازی و قیمت را مهیا می‌نماید. برای خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو اقدام کرده و با نوجه به راهنمایی‌های مطرح شده در این مقاله می‌توانید بهترین نسخه آنتی ویروس نود 32 را خرید کنید.
 

موتور ضد بدافزار
اسکنر ضد بدافزار ایست یکی از عالی ترین اسکنرهای حاضر می باشد که حدوداً 100% بدافزارها را شناسایی خواهد نمود ، از جمله باج‌ افزار ، تروجان ، جاسوس‌ افزار و روت کیت . اسکنر ایست از یک پایگاه‌ داده بدافزار بزرگ برای شناخت فایل های شناخته‌ شده‌ بدافزار و هم اکتشافات حرفه‌ای و یادگیری‌ ماشین‌ برای شناخت تهدیدهای جدیدی که حتی در دیتابیس وجود نخواهد داشت بهره می‌برد. 

Hips ESET‌ 
در تست ها بی‌اندازه موفق‌ رفتار میکند - پیش از اینکه این فایلهاها فرصتی برای ایجاد‌ دگرگونی در رایانه داشته باشند ، هر فایل پیش از آلودگی‌ را شناسایی‌ خواهد نمود . HIPS همچنین‌ تنظیمات سفارشی را عرضه می نماید تا یوزرهای حرفه‌ای بتوانند اجازه ها و موردهای مستثنا را مدیریت کرده و پس‌ازآن تصمیم‌ بگیرند که با نرم افزار های مشکوک‌ چه کنند.

حالت گیم eset 
موتور ویروس یاب ESET همچنین‌ حاوی یک وضعیت گیم می باشد . وضعیت گیم، اسکن و اعلانها را به وضعیت تعلیق‌ در می آورد تا بتوانید از رایانه خودتان با زیادترین سرعت‌ استفاده‌ نمائید . ESET‌ با ورود‌ هر نرم افزار به حالت‌ تمام‌ صفحه‌ به صورت اتوماتیک وارد حالت‌ گیم خواهد شد و به اضافه اینکه قادر خواهید بود در صورت‌ تمایل‌ وضعیت گیم را "روشن" یا "خاموش" نمائید.

مرورگر مطمئن + حفاظت در وب سایت ها
 ESET همچنین‌ با تعداد زیادی ویژگی‌ ایمنی سازی در اینترنت از یوزرهای آنلاین‌ محافظت‌ می‌نماید، نظیر:

 دیواره‌ آتشین : از درگاه‌های‌ شبکه در مقابل هکرها پاسبانی می نماید و راجع‌به فعالیت‌های‌ مشکوک‌ پیام خواهد داد.

 مرورگر مطمئن : همه داده‌های وارد شده‌ در پنجره مرورگر را رمزگذاری می نماید.

 حفاظت از وب کم : دسترسی بدافزار و وب سایت های مشکوک‌ را بی اجازه‌ شما به وب کم مسدود‌ می نماید .

 ضد فیشینگ : وب سایت های زیان‌بخش را برطبق یک دیتابیس فیشینگ و همچنین‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ Javascript برای شناخت اسکریپت‌ها شناسایی‌ می‌نماید .

 فیلتر‌ هرزنامه ها : با نرم افزار Microsoft Outlook ایمیل‌های مشکوک‌ را برای رایانه ها مسدود‌ می نماید.

مدیریت رمز‌ عبور‌ 
ESET برای پاسبانی از پسورهای شما، آنها را رمزگذاری می نماید ، از رمزگذاری ایمن‌ 256 بیتی AES استفاده‌ می نماید و می تواند پسورد های عبور‌ را میان کل سیستم های شما همگام سازی نماید ، به شرطی که آن سیستم ها ESET‌ را بر روی خودشان نصب‌ داشته باشند. این قابلیت در Chrome ، Firefox و Edge قابل استفاده خواهد بود. 

محافظت در برابر‌ دزدی 
محافظت‌های ضد دزدی ایست بی‌اندازه خوب‌ می‌باشد. داشبورد آنلاین‌ ضد دزدی ایست وسایل های متفاوتی را برای کمک‌ به مشتری‌ها در ردگیری و ایمن‌ سازی سیستم‌های مفقود شده اشان یا به دزدی رفته  ارائه‌ می‌نماید. 

کنترل والدین
کنترل والدین ایست بی‌اندازه اساسی‌ می‌باشد. یک فیلتر‌ اطلاعات ساده‌ وجود خواهد داشت که قرار شده به حالت اتوماتیک داده‌های خاص‌ آنلاین‌ را برپایه سن بچه شما نمایش‌ دهد‌. صافی اطلاعات روی رایانه بسیار عالی عمل می‌نماید. 

رمزگذاری سیستم 
ESET دربردارنده رمزگذاری سیستم می باشد که به یوزرهای اجازه‌ می دهد‌ تا اطلاعات را بر روی هارد دیسک خودشان یا درایو ها کدگذاری کنند . که این کار از خواندن‌ داده‌های شما به وسیله هکرها ممانعت می نماید ، حتی درصورتی‌که دسترسی فیزیکی به سیستم شما داشته باشند . رمزگذاری سیستم ESET‌ یک خصوصیت سودمند خواهد بود.

نسخه های مختلف ارائه شده از نرم افزار eset:
تا کنون چندین نسخه از نرم افزار امنیتی ایست ارائه شده است که در ادامه هر کدام شرح داده خواهند شد.


1- نسخه ESET NOD32
NOD32 Antivirus بنیادی ترین پکت ویروس یاب ESET می باشد که اسکن ضد بدافزار ، شناخت باج‌ افزار ، حفاظت در مقابل ضد فیشینگ و وضعیت گیم را عرضه می نماید . برای سیستم های ویندوز ، مک ، اندروید و لینوکس عمل می‌کند. به منظور خرید آنتی ویروس نود 32 می توانید از وب سایت نودسرو بازدید نماید.  ویروس یاب NOD32 برای فردفرد یوزرها که در پی یک ویروس یاب بسیار راحت و کم خرج می باشند قابل اعتماد خواهد بود. 

اما درصورتی‌که در پی یک اسکنر ویروس یاب سبک وزن‌ خواهید بود که بتواند بی کاستن سرعت‌ کامپیوتر 100٪ حفاظت از سیستم شما را ایجاد‌ نماید ، ویروس یاب NOD32 گزینه خیلی کاملی می‌باشد.

2- نسخه ESET Internet Security  
این ورژن ترکیبی از نسخه آنتی ویروس نود 32 وامکانات اضافه تر می باشد، شامل :

. موتور ضد بدافزار
. امنیت وب
. مرورگر ایمن‌
. محافظت از وب کم
. ابزارهای ایمنی سازی شبکه
. کنترل والدین
. ضد دزدی

3- نسخه ESET Security Premium
اسمارت سکیوریتی همه‌ مواردی را که در بسته‌ امنیتی اینترنت سکیوریتی وجود دارد‌ خواهد داشت ، به اضافه چند ویژگی‌ زیادتر  شامل مدیریت رمز‌ عبور‌ و رمزگذاری سیستم.

4- برنامه گوشی هوشمند eset mobile security
برنامه تلفن همراه ایست واقعا عالی می باشد ، ولی فقط‌ برای یوزرهای اندروید در دسترس شده . با نصب این نسخه از نرم افزار در گوشی ها امنیت دستگاه شما تضمین شده است.  از این نسخه از نرم افزار برای فلش گوشی، یا حافظ خارجی برای مثال ویروس کشی فلش با موبایل می توان استفاده نمود.

پشتیبانی مشتری‌ ایست 
جهت دریافت پشتیبانی از نمایندگی نود 32 ایران و خرید لایسنس نود 32 می توانید به وب سایت نودسرو به نشانی  https://original-nodsrv.com مراجعه کنید.

آیا ESET‌ رایگان‌ هم دارد؟
بله ، شما با دانلود و نصب نسخه ارجینال نود 32 تا 30 روز نیاز به خرید آنتی ویروس نخواهید داشت بعد از آن جهت خرید لایسنس معتبر و ارجینال به وب سایت نودسرو مراجعه کنید.

هم اکنون تمام محصولات‌ عرضه گشته ارجینال ایست فقط‌ به حالت اینترنتی حتما باید خرید گردند . همه قدم های خرید‌ لایسنس نود 32 تا دریافت و نصب شدن برنامه حتما باید توسط تارنمای رسمی کمپانی به نشان eset.com یا نمایندگی‌ نود ۳۲ ایران ، نودسرو به آدرس original-nodsrv.com صورت گیرد.
 
معرفی نودسرو، نمایندگی eset + دانلود رایگان و یا خری لایسنس آنتی ویرویس نود 32
توجه نمایید که تمام CD ها و DVD های فروشگاه ها غیر ارجینال و به نوعی دستکاری شده‌ بوده است . برای برطرف کردن این موضوع حتماً ورژن اصلی نرم افزار از وب سایت رسمی بارگیری گردد . در قسمت آخر برای خرید‌ لایسنس نود 32 ارزان حتماً از تارنمای نودسرو عمل کرده و برای فعال‌ کردن لایسنس احتیاجی به هیچگونه  نرم افزار مکملی نخواهد بود‌ . فقط وارد نمودن کد لایسنس در نرم افزار کفایت می‌کند.

نودسرو تنها نمایندگی نود 32 در ایران
آدرس سایت  www.original-nodsrv.com
پشتیبانی در تلگرام یا واتس اپ: 09116192280


کد مطلب: 769738

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769738/بررسی-کامل-مشخصات-قیمت-خرید-لایسنس-نرم-افزار-eset

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com