پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳

حمله اوباش به یک بیمارستان +عکس

سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 769700
عده‌ای افراد ناشناس به دلیل نارضایتی از خدمات‌رسانی پرسنل درمان بخش اعصاب و روان مردان بیمارستان فارابی کرمانشاه، با ایجاد رعب و وحشت با قمه و قداره اقدام به تخریب اموال دولتی کردند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حدود ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز (۲۲ تیرماه)، دو نفر به عنوان مریض به بیمارستان فارابی کرمانشاه مراجعه می‌کنند و پس از ورود به بخش اعصاب و روان مردان سر و صورت خود را می‌پوشانند و اقدام به تخریب اموال دولتی می‌کنند.

این در حالی است که این دو نفر بدون پوشیده شدن سر و صورت خود از قسمت نگهبانی بیمارستان فارابی وارد شده و پس از نزدیک شدن به بخش اعصاب و روان سر و صورت خود را پوشیده و با قمه و قداره اقدام به رعب و وحشت و همچنین تخریب اموال دولتی از جمله شکستن تلویزیون،گوشی‌های تلفن، میز و... می‌کنند و انگیزه این دو نفر از این اقدام ناراضی بودن از رسیدگی پرسنل به یکی از بیمارانشان بوده است.

با توجه به صحبت‌های پرسنل بیمارستان و به حراست آن این دو نفر از دیوار بیمارستان به داخل بیمارستان آمده و برای خروج نیز از طریق دیوار بیمارستان اقدام به فرار کرده‌اند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حمله کنندگان باید خودشان آنجا بستری شوند!!!
فاضل
Iran, Islamic Republic of
...
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
میخواهنددرایران هرج ومرج بوجودبیارندتاایران ناامن بشه ولی تانیروی انتظامی وسربازان گمنام امام زمان هست،تاشیرمردان ودلیران لرهستندکورخوندند زنده بادایران، چوایران نباشدتن من نباد کاش ملکه ایران بودم