سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

انتشار تصاویر جدید از عملیات «وعده راستین» حزب‌الله لبنان

سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 769684
پایگاه خبری «الاعلام الحربی»‌ پس از گذشت پانزده سال، تصاویر جدیدی از عملیات «وعده راستین» جنبش حزب‌الله لبنان برای به اسارت درآوردن نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی منتشر کرد.
انتشار تصاویر جدید از عملیات حزب‌الله لبنان
به گزارش جهان نيوز، پایگاه خبری «الاعلام الحربی» شاخه لبنان، شامگاه دوشنبه و در سالروز عملیات «وعده راستین» حزب‌الله در مرز با فلسطین اشغالی فیلم جدیدی از این عملیات منتشر کرد.
 
وعده راستین یا «الوعد الصادق» نام یکی از عملیات‌های نظامی حزب‌الله لبنان در مرز با فلسطین اشغالی است.  مقاومت اسلامی لبنان این عملیات را در راستای عمل به وعده‌ خود و به منظور آزادسازی اُسرای لبنانی انجام داد که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌بردند.

این عملیات در ساعت نُه صبح چهارشنبه در روز دوازدهم جولای سال ۲۰۰۶ صورت گرفت. یک گروه شش الی هشت نفره از نظامیان صهیونیست که در حال گشت‌زنی در نزدیکی منطقه «خله ورده» در جنوب لبنان بودند، ناگهان با انفجار یک بمب از حرکت بازایستادند.

گروهی از رزمندگان مقاومت با منفجر کردن بمب در مسیر این گشتی رژیم صهیونیستی شماری از این نظامیان را به هلاکت رساندند سپس درگیری تن‌به‌تن میان آن‌ها و نظامیان صهیونیست آغاز شد.

طبق اعلام حزب‌الله در این عملیات دو نظامی صهیونیست به اسارت مقاومت درآمدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همین طوری بروند تل آویو را فتح کنند...