جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تست روانی زوجین به شرایط ثبت ازدواج در مصر افزوده می‌شود

يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 769494
برخی از کارشناسان مصری پیشنهادهای جدیدی در مورد تست‌های پیش از ازدواج ارائه کرده‌اند که برخی از آنها بسیار جنجال‌برانگیز شده است.
زوجین باید تست روانی بدهند!
به گزارش جهان نيوز، برخی از کارشناسان مصری پیشنهادهای جدیدی در مورد تست‌های پیش از ازدواج ارائه کرده‌اند که برخی از آنها بسیار جنجال‌برانگیز شده است.
 
بر اساس گزارش اعتمادآنلاین به نقل از رسانه‌های مصری، بعد از اینکه پیشنهاد انتقال نیمی از ثروت شوهر به زن در صورت طلاق در این کشور جنجال‌ به پا کرد، مساله انجام تست‌های روحی و روانی پیش از ازدواج در پارلمان این کشور خبرساز شد.
 
 بر اساس طرح جدیدی که در پارلمان مصر در دست بررسی است، در چارچوب معاینات پزشکی پیش از ازدواج که شامل آزمایش خون و مسائل ژنتیکی می‌شود، زوجین موظف خواهند بود تحت آزمایشات روحی و روانی قرار بگیرند و از پزشک مربوطه گواهی سلامت روانی برای ازدواج دریافت کنند.
 
طراح این پیشنهاد معتقد است بسیاری از طلاق‌هایی که در مصر به ثبت رسیده به دلیل اختلافات روحی و روانی بوده و با این کار می‌توان از بسیاری از این مسائل جلوگیری کرد.
برچسب ها: ازدواج عروس داماد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *