سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 Jun 2024
 
۰
۱

سه سریال برتر شبکه نمایش خانگی را بشناسید

يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 769486
در این مقاله قصد داریم به معرفی سه سریال برتر شبکه نمایش خانگی که قرار است در سال 1400 به بازار عرضه شوند بپردازیم.

در این پست به معرفی کامل سریال های خاتون، میدان سرخ و زخم کاری که شامل معرفی عوامل، پوستر های رسمی، داستان و به نحوه تولید آنها می‌پردازیم.


 
معرفی کامل سریال میدان سرخ ساخته ابراهیم ابراهیمیان
خب برین سراغ اولین سریال یعنی میدان سرخ، این مجموعه به کارگردانی آقای ابراهیمیان در سال 1399 در کشور ایران ساخته شده است .

این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال شبکه نمایش خانگی محسوب میشود که داستان خاص تری نسبت به سایر رقبای خود در این بازار دارد .

برای دانلود سریال میدان سرخ به آدرس انتهای این پست مراجعه کنید یا بر روی لینک بالا کلیک نمایید.
 
عوامل تولید و بازیگران سریال :
کارگردان : ابراهیم ابراهیمیان
تهیه کننده : جواد نوروزبیگی
موزیک و آهنگسازی : فرزاد فرزین
ژانر و موضوع محتوایی : اکشن ، جنایی
نویسندگان : خانم سارا سلطانی و علی مسعودی نیا
 
بازیگران و نقش هایی که ایفا کره اند :
حمید فرخ نژاد (پاپ ) - امیرحسین آرمان (ساعد) - آرمین رحیمیان (ابی) - بهدخت ولیان (افرا) - کاظم سیاحی (گارو) - امید روحانی (دکتر فیض) - زهرا سزاوار (سروین) - شیوا بوعلی (طلوع) - سارا پوردلجو (نیلوفر) - بهار هدایت پناه (طلا) - مسعود کرامتی (کاویان) - مهتاب کرامتی (اعلا) - نادر مشایخی (سیف) - ستاره اسکندری (ثریا) - رضا یزدانی (گروچف) - مهدی حسینی‌نیا (منصور) - بهرام افشاری (پیام مکین) - علی مصفا (تورج مبینی)


 
معرفی مختصر عوامل و مراحل تولید سریال زخم کاری
این محموعه به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1399 تولید و در سال 1400 به بازار عرضه شد .

تا به امروز که 5 قسمت از این سریال پخش شده است با استقبال زیادی از سوی مردم روبرو شده است و طرفداران بسیاری را جذب کرده است .

در این سریال جواد عزتی نقش اصلی سریال را ایفا میکند .

با اینکه کارگردان سریال یعنی آقای مهدویان اولین سریال شبکه نمایش خانگی خودش رو روانه بازار کرده پیش بینی می شود این سریال بهترین سریال شبکه نمایش خانگی در سال 1400 تا آخرین قسمت لقب بگیرد، از دیگر آثار معروف محمد حسین مهدویان میتوان به فیلم های لاتاری و ماجرای نیم روز اشاره که از نظر استقبال مردم نیز موفق بوده است.

این سریال برگرفته از رمانی به نام (زخم کاری) به نویسندگی محمود حسینی زاد باز آفرینی شده است، که مدت هاست اینگونه الگو برداری ها در سینمای ایران کم شده در صورتی که بهترین آثار سینمایی برگرفته از رمان های ادبی هستند.

از نکات مثبت سریال میتوان به روند رو به بهبود داستان سریال در هر قسمت اشاره کرد که رفته رفته داستان برای مخاطب جذاب تر می شود اما یکی از منفی ترین نکات سریال مصرف زیاد مواد مخدر است که میتوانست کمتر پرداخته شود به این موضوع ، اما از نظر کلی سریال روند پیشرفت خوبی را طی می کند.
 
عوامل تولید سریال :
کاگردان و نویسنده : محمدحسین مهدویان
موسیقی و آهنگسازی : حبیب خزایی فر
تعداد فصل و قسمت ها : 1 فصل 15 قسمتی
تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان
تصویر برداری : هادی بهروز
ویرایش و تدوین گر : سجاد پهلوان زاده
 
بازیگران و نقش هایی که ایفا کره اند :
مهزاد پالوکی (هانیه مالکی) - سارا حاتمی ( مائده ریزآبادی) - مرتضی امینی تبار (میثم مالکی) - حسین پرستار (صمد نجفی) - هادی قمیشی (املشی) - مائده تهماسبی (سودابه) - سیاوش طهمورث (نعمت ریزآبادی) - کاظم هژیر آزاد (احمد مظفری) - منوچهر علیپور (مظفر میر لوحی) - مهلقا باقری (مهناز) - امیر حسین هاشمی (کریم) - مهدی زمین پرداز (نجفی) - عباس جمشیدی‌فر ( اخوان) - جواد عزتی (مالک مالکی) - رعنا آزادی ور (سمیرا) - هانیه توسلی (منصوره ریز آبادی) - سعید چنگیزیان (ناصر ریزآبادی) - الهه حصاری ( کیمیا)
 
از کجا این سریال را دانلود کنیم ؟ این سوالیه که ذهن خیلی هارو درگیر کرده اما ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که برای دانلود زخم کاری می توانید به سایت تخصصی آپ تی وی مراجعه کنید و بصورت قانونی و حلال اقدام به دانلود تمامی آثار سینمایی نمایید.


 
خاتون ؛ زنی سرسخت با ماجراهای بسیار !
سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان محصول کشور ایران و در ژانر تاریخی ، خانوادگی و در سال 1400 تولید شده است.

در این سریال که در قالب یک فصل شانزده قسمتی پخش خواهد شد بازیگرانی چون اشکان خطیبی، مهران غفوریان، مهران مدیری، محمدرضا شریفی نیا، نگار جواهریان، پژمان بازغی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی به ایفای کرده اند.

داستان سریال از جایی شروع می شود که یک زن به نام خاتون در دوران اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را روایت میکند که با ماجراهای بسیار مواجه می شود .

بازیگران اصلی این سریال خانم نگار جواهریان و مهران مدیری هستند . با وجود همین بازیگران سرشناسی پیش بینی می شود داستان این مجموعه نیز به گونه ای باشد که طرفداران بسیار بدست اورد و جز پرفروش های بازار شبکه نمایش خانگی شود.

در جمله آخر عرض کنم که برای دانلود سریال خاتون باید چند وقتی صبر کرد به این دلیل که پیشبینی می شود قسمت اول سریال خاتون در مرداد 1400 به بازار معرفی شود.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
United Kingdom
مرسی از سایت خوبتون
.