کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکنولایف فروشگاه معتبر خرید انواع گوشی موبایل و لوازم دیجیتال

20 تير 1400 ساعت 11:37

در سال‌های اخیر به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا، خرید اینترنتی جایگزین شیوه‌های سنتی خرید شده و مفهوم خرید آنلاین بیشتر از قبل برای مردم جا افتاده است. امروزه شمار زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی در حال فعالیت هستند که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن‌ها موجود است و به فروش می‌رسد، اما با این وجود کاربران برای خرید اینترنتی برخی از کالا نظیر گوشی موبایل و لوازم دیجیتال همچنان با تردید مواجه هستند.


در سال‌های اخیر به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا، خرید اینترنتی جایگزین شیوه‌های سنتی خرید شده و مفهوم خرید آنلاین بیشتر از قبل برای مردم جا افتاده است. امروزه شمار زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی در حال فعالیت هستند که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن‌ها موجود است و به فروش می‌رسد، اما با این وجود کاربران برای خرید اینترنتی برخی از کالا نظیر گوشی موبایل و لوازم دیجیتال همچنان با تردید مواجه هستند.

احتمالاً یکی از دلایل این تردید، ارسال کالا کپی و غیر اصل باشد که باتوجه به هزینه هنگفتی که بابت آن پرداخت می‌شود می‌تواند بسیار نگران کننده باشد؛ بنابراین اگر شما هم نسبت به خرید گوشی موبایل و لوازم دیجیتال از فروشگاه‌های اینترنتی مردد هستید و به دنبال یک فروشگاه معتبر خرید گوشی موبایل و لوازم دیجیتال می‌گردید، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

خرید گوشی و خرید اینترنتی گوشی از کارهای سخت و پرچالشی است که زمان زیادی از خریدار موبایل می‌گیرد. برای خرید گوشی و خرید اینترنتی موبایل باید به نکات مهمی توجه کرد که چندتا از آن‌ها خیلی مهم هستند: اصالت فروشگاه موبایل، قیمت گوشی موبایل، مدل گوشی موبایل، امکانات گوشی موبایل و گارانتی خرید گوشی موبایل از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید موبایل به آن‌ها توجه می‌کنند. این روزها برای خرید گوشی دو راه هست: خرید گوشی به صورت حضوری و خرید موبایل آنلاین از فروشگاه اینترنتی موبایل که البته باید معتبر باشند.

امروزه پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل و لوازم دیجیتال کار چندان سختی نیست و تنها با جستجویی ساده در گوگل می‌‎توان به لیستی از این سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی دست پیدا کرد اما در عوض اعتماد کردن به آن‌ها کاری بسیار سخت است. در این مقاله به معرفی یک سایت خرید گوشی موبایل می‌پردازیم و تعدادی از ویژگی‌ها که نشان از معتبر بودن آن دارد را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با خیالی راحت به خرید از آن بپردازید.

 چنانچه به دنبال کالای اصل می‌گردید و ضمانت اصالت کالا برایتان اهمیت دارد، حتماً به فروشگاه اینترنتی تکنولایف سر بزنید. تکنولایف، اصالت کالاهای موجود در وب‌سایت خود را تضمین می‌کند و آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر به فروش می‌رساند. تکنولایف معمولاً کالاهایی را برای عرضه و فروش انتخاب می‌کند که از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار داشته باشد حتی اگر برند و محصولی که قصد فروش آن را دارد شناخته شده نباشد. همچنین تکنولایف برای تمام کالاهای موجود در سایت خود ضمانت 7 روزه بازگشت %100 وجه را ارائه می‌دهد که در صورت اثبات اصل نبودن کالا، پس گرفتن محصول را تا 7 روز پس از خرید تضمین می‌کند.
 
 
فروشگاه اینترنتی تکنولایف از روش‌های مختلفی برای ارسال بسته‌های خود استفاده می‌کند تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن کالا را به مشتریان خود تحویل دهد؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که مبلغ خرید شما چقدر است یا در کدام نقطه از کشور عزیزمان زندگی می‌کنید کافی است تا بسته به نیاز خود یکی از روش‌های ارسال را انتخاب کنید تا کالا خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. تکنولایف برای ارسال کالاهای خود دو گزینه تکنوپیک و تکنوپست را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که بسته به منطقه و شهری که در آن زندگی می‌کنید، می‌توانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید. ساکنین شهرهای تهران (مناطق 22 گانه)، کرج، فردیس، محمد شهر، مشکین دشت، شهریار، اندیشه، ملارد، قم، اصفهان، کاشان، سمنان، ایلام، یزد، گرگان، مشهد، همدان و رشت این امکان را خواهند داشت تا برای ارسال بسته خود از تکنوپیک بهره بگیرند. با انتخاب این روش کالا شما در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود و به شما این امکان داده می‌شود تا بتوانید هزینه کالا را درب منزل پرداخت کنید.

همچنین در شهرهایی که امکان انتخاب ارسال به روش تکنوپیک وجود ندارد شما می‌توانید ارسال به روش تکنوپست را انتخاب کنید. با انتخاب ارسال به روش تکنوپست، چنانچه سفارش خود را تا قبل ساعت 14:00 (به غیر از پنج‌شنبه‌ها) نهایی کنید، بسته شما همان روز بسته‌بندی و آماده ارسال شده و صبح روز بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

پشتیبانی همه جانبه
کارشناسان تکنولایف 7 روز از هفته از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 08:00 صبح الی 23:59 شب و جمعه‌ها از ساعت 10:00 صبح الی 16:00 عصر آماده هستند تا به سؤالات و ابهامات شما درباره فرایند خرید و ثبت سفارش پاسخ بدهند و این‌گونه حس خوب یک خرید اینترنتی را در شما ایجاد کنند. در فروشگاه اینترنتی تکنولایف این امکان فراهم شده است تا بتوانید از روش‌های دیگری نظیر ارسال تیکت و چت آنلاین استفاده کنید تا با کارشناسان تکنولایف ارتباط بگیرید و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره خرید گوشی با کارشناسان مرکز تماس و یا چت آنلاین ارتباط بگیرید و با مطرح کردن نیازهای خود برای خرید گوشی به‌صورت رایگان از کارشناسان تکنولایف مشاوره بگیرید تا از مزایا و معایب گوشی مورد نظر خود مطلع شود و اطلاعات کاملی در رابطه با آن به دست بیاورد و به این ترتیب بتوانید با تصمیم‌گیری درست، نسبت به خرید گوشی موردعلاقه خود اقدام کنید.
 
خرید گوشی  و لوازم دیجیتال از تکنولایف
تکنولایف یک سایت خرید گوشی موبایل است که از سال 1389 شروع به فعالیت  در زمینه خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال کرده است. تکنولایف مواردی نظیر نماد الکترونیکی، تجربه‌های خرید مشتریان و تاریخچه فعالیت‌های خود را به‌صورت صادقانه و شفاف بر روی وب‌سایت خود قرار داده است تا افراد با بررسی و مطالعه آن بتوانند با خیالی آسوده خرید کنند و تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی به دست بیاورند.

گوشی موبایل کالایی 100% وارداتی محسوب می‌شود، اگرچه اخیرا گوشی‌های ایرانی هم وارد بازار شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند (مثلا گوشی جی پلاس) اما در سایر برندها قیمت موبایل به صورت دلاری تعیین می‌شود. به همین دلیل نوسانات ارز به شدت و مستقیما روی قیمت گوشی تاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت گوشی به نرخ روز همواره باید سایت‌های معتبر در این زمینه را چک کنید تا قیمت دقیق گوشی را به دست بیاورید.

در تکنولایف محبوب‌ترین برندهای گوشی موبایل نظیر سامسونگ، شیائومی، هواوی، وان پلاس، ریلمی و غیره به فروش می‌رسد تا علاقه‌مندان این برندها بتوانند گوشی موردعلاقه خود را تهیه کنند. همچنین در تکنولایف انواع گوشی موبایل در سه دسته گوشی اقتصادی (پایین‌رده)، گوشی میان‌رده و گوشی پرچمدار دسته‌بندی شده‌اند تا کاربران با داشتن هر بودجه‌ای بتوانند گزینه‎های زیادی در پیشرو داشته باشند و در نهایت بهترین گوشی موبایل را خریداری کنند. ناگفته نماند که تنوع محصولات تکنولایف مختص به گوشی موبایل نیست و شما در تکنولایف می‌توانید سایر کالاهای دیجیتال نظیر انواع لوازم صوتی و تصویری، کامپیوتر و لپ‌تاپ، ساعت و بند هوشمند و کنسول بازی را مشاهده و بررسی کنید و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری کنید.
 


سخن پایانی
با اینکه امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که در زمینه خرید گوشی و لوازم دیجیتال فعالیت می‌کنند اما خرید کالایی نظیر گوشی موبایل یک موضوع ساده نیست که بتوان برای خرید آن به هرکدام از این فروشگاه‌ها اعتماد کرد. از این رو سعی کردیم در این مقاله یک فروشگاه اینترنتی معتبر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی راحت به آن اعتماد کنید و گوشی موردعلاقه خود را از آن خریداری کنید. با مراجعه به وب‌سایت می‌توانید مشخصات انواع گوشی موبایل را بررسی کنید و از قیمت روز آن‌ها مطلع شوید.
 


کد مطلب: 769482

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769482/تکنولایف-فروشگاه-معتبر-خرید-انواع-گوشی-موبایل-لوازم-دیجیتال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com