کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور مقامات آمریکایی در همایش منافقین

19 تير 1400 ساعت 9:07

برخی نمایندگان کنگره آمریکا قرار است این هفته در همایش گروهک منافقین حضور یافته و سخنرانی کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمایندگانی از هر دو حزب دموکرات‌ و جمهوری‌خواه آمریکا از جمله رئیس کمیته روابط خارجی سنا قرار است در همایش این هفته منافقین که به صورت مجازی برگزار می‌شود، حضور یابند.

این همایش با عنوان "اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱" قرار است در سه روز و به صورت مجازی برگزار شود.

کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان، و باب منندز، سناتور دموکرات آمریکایی و رئیس کمیته روابط خارجی سنا از جمله افرادی هستند که قرار است در این همایش حضور یافته و به گفته دفتر منافقین قرار است به سخنرانی بپردازند.

برخی سناتور‌های دموکرات آمریکا از جمله کوری بوکر از نیوجرسی، جین شاهین، سناتور ایالت نیوهمپشایر، ریک اسکات، نماینده فلوریدا و جان کورنین از تگزاس هم از جمله حاضران در همایش منافقین هستند.

از جمله سخنرانان این همایش هم می‌توان به تد کروز، سناتور جمهوری خواه آمریکایی و شیلا جکسون لی، نماینده دموکرات مجلس آمریکا اشاره کرد.

این اجلاس که توسط سرکرده منافقین هر ساله برگزار می‌شود مدعی بزرگترین همایش بین المللی در زمینه گردهمایی مخالفان ایران است. حضور نمایندگانی از جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در همایش سرکرده منافقین در حالی صورت می‌گیرد که این روز‌ها نمایندگان اروپایی در حال رایزنی برای احیای توافقنامه برجام هستند.

سازمان مجاهدین خلق که یک گروهک تروریستی است تاکنون بیش از ۱۷ هزار ایرانی بی گناه را ترور کرده است. این گروه در حوادث دهه شصت ایران بارها اقدام به بمب گذاری و کشتار مردم بی دفاع کرده بود. با این حال، آمریکایی ها همواره در سیاست خارجی معتقد به تروریست های خوب و بد هستند. تروریست‌های خوب کسانی هستند که رقبای آمریکا در جهان را هدف قرار می‌دهند.


کد مطلب: 769343

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769343/حضور-مقامات-آمریکایی-همایش-منافقین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com