جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

طرح تروریست‌ها برای انفجار دکل برق خنثی شد

سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 769054
سازمان اطلاعات نظامی عراق مسئول تریبون رسانه‌ای گروه تروریستی داعش را در استان الأنبار دستگیر کرد.
طرح تروریست‌ها برای انفجار دکل برق خنثی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از السومریه نیوز، سازمان اطلاعات نظامی عراق روز دوشنبه  از دستگیری مسئول تریبون رسانه‌ای گروه تروریستی داعش در استان الأنبار خبر داد.

بر اساس این گزارش این تروریست هنگامی که قصد داشت وارد شهرستان "هیت" در الأنبار شود گرفتار کمین منحصر به فرد نیروهای عراقی در ورودی هیت شد.

در خبری دیگر ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند تلاش تروریست‌ها برای منفجر کردن یکی از دکل های برق در منطقه الصفره در شمال ناحیه العظیم در استان دیالی در عراق را ناکام بگذارند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق یکشنبه گذشته از تشکیل نیروهای مشترک متشکل از ارتش، پلیس و حشدالشعبی در کل استان‌های این کشور برای حفاظت از دکل‌ها و خطوط انتقال برق خبر داد.

حدود 44 الی 45 دکل برق در عراق طی روزهای گذشته از سوی تروریست‌ها هدف قرار گرفته که بیشتر آنها تعمیر شده است.

حیدر العبادی نخست‌وزیر اسبق عراق نوزدهم آذرماه سال 1396 ه.ش. آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد، اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش از سوی حشد شعبی و ارتش همچنان ادامه دارد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *