شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۶

لفاظی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 768873
بنی گانتس در جدیدترین گزافه‌گویی خود علیه ایران اعلام کرد رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.
لفاظی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در لفاظی تازه‌ای علیه ایران گفت: «اسرائیل مصمم است از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای جلوگیری کند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی گانتس در ادامه حرف‌هایش ادعا کرد این رژیم با ایران در درگیری است و باید بتواند از خودش دفاع کند.

این ادعاها درحالی از طرف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بیان شد که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم جلسه‌ای با مشارکت وزرای جنگ و امور خارجه و رؤسای سرویس‌های امنیتی برگزار کرده بود تا احتمال بازگشت آمریکا به توافقنامه ۲۰۱۵ (برجام) را بررسی کنند.

پیش‌تر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در نشست مشترک با «فرانک‌والتر اشتاین‌مایر»، رئیس‌جمهور آلمان ادعا کرده بود رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی چندی پیش درخصوص اختلاف نظر این رژیم با آمریکا برسر مسئله هسته‌ای ایران اعلام کرد بنت و لاپید با دولت بایدن درباره توافق هسته‌ای موافق نیستند، اما برخلاف نتانیاهو که تنها دست رد به آن زد و تعامل انجام نداد، این دو نفر در تلاش برای ملاقات‌های خصوصی با مقامات آمریکا و تحت تأثیر قرار دادن آن‌ها هستند.»

به‌تازگی نیز «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، بر حمایت بی‌دریغ «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، از امنیت رژیم صهیونیستی و تعهد نسبت به تقویت مشارکت دفاعی بین دو طرف تأکید کرد. کوخاوی نیز در این دیدار طرح آمریکا برای پیوستن دوباره به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران را مورد انتقاد قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی غلط می کند آمریکا!
ما هم اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی در امور ایران دخالت و مداخله کند.
آمریکا، اسرائیل، هر دو تروریست هستند.
Iran, Islamic Republic of
تمامی نظامیان اسرائیلی باید از فلسطین اشغالی خارج شوند
Iran, Islamic Republic of
شکست دوباره سیاست‌های مداخله جویانه غرب در منطقه
Iran, Islamic Republic of
نه تنها رژیم صهیونیستی، آمریکا و سه کشور اروپایی هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
Iran, Islamic Republic of
تمامی نظامیان اسرائیلی باید از جولان اشغالی خارج شوند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی فعلا شلوارش را محکم بگیره تا نیفتاده!