کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت بازیکن سپاهان از پرسپولیس جنجالی شد

13 تير 1400 ساعت 17:52

گفته می‌شود راضیه جانباز بازیکن پرسپولیسی تیم هندبال سپاهان به خاطر حمایتش از پرسپولیس در صفحه خود از باشگاه اصفهانی اخراج شده است اما باشگاه سپاهان هنوز این خبر را تائید نکرده است.


به گزارش جهان نیوز، بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان به خاطر ابراز علاقه به پرسپولیس حسابی سوژه شده و حتی گفته می‌شود در خطر اخراج از این باشگاه اصفهانی قرار دارد اما باید دید واکنش رسمی محمدرضا ساکت به این ماجرا چیست و آیا مدیرعامل سپاهان اصلا چنین خبری را تائید می‌کند یا نه؟

راضیه جانباز در صفحه اش از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و انگلیس در جام ملت‌های اروپا نوشته که کلی سوژه شده و حالا هواداران پرسپولیس از باشگاه متبوعشان خواسته اند به حمایت از بازیکن پرسپولیسی تیم هندبال بانوان سپاهان بپردازد.

این در حالی است که باشگاه سپاهان هنوز اصل خبر را تائید نکرده است و باید منتظر واکنش ساکت و سایر مسئولان این باشگاه باشیم.

به گزارش خبر ورزشی، راضیه جانباز در توضیحات جنجالی که به پا شده است در استوری جدیدی نوشت: «دوستان عزیز؛ قرارداد من با تیم سپاهان یک‌ساله بود و تمام شد و بنده هم قصد تمدید نداشتم. این مسئله را از سال پیش به مسئولان هم اعلام کرده بودم. برای تیم سپاهان با تعصب و با غیرت بازی کردم و از بودن در این تیم بسیار لذت بردم و امیدوارم این موضوع ساده قابل فهم و هضم باشد که من از بچگی عاشق پرسپولیس بوده‌ام... و نمی‌توانم منکر یک عمر علاقه‌ام به تیم محبوبم باشم و این موضوع بسیار ساده و قابل درک است.»
 


کد مطلب: 768848

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768848/حمایت-بازیکن-سپاهان-پرسپولیس-جنجالی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com