کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا معتبرترین برند چای خارجی در بازار ایران را می‌شناسید؟

12 تير 1400 ساعت 10:27


چای محمود را می‌توان از نام‌آشناترین نوشیدنی‌ها بین شهروندان زیادی در سراسر دنیا دانست! یا بیش از آن، چای محمود فرصتی به همراه می‌آورد تا در کنار گرمای چای، لحظاتی از آرامش و سلامتی را تجربه کنیم.

تنوع محصولات این برند، از چای عطری و ساده سیلان، چای باروتی، چای شکسته هندوستان و انواع چای کیسه‌ای محمود، امکان مصرف این نوشیدنی بی‌نظیر را برای سلیقه‌ها و ذائقه‌های متفاوت فراهم آورده است.

تنوع در بسته‌بندی نیز مزیت دیگری است که استفاده از چای را در شرایط و موقعیت‌های گوناگون میسر می‌کند.
 

 
چای محمود: لذت گرم یک نوشیدنی جهانی!
نوشیدن چای در کنار مزایای سلامتی و خواصی که دارد، سال‌هاست به‌ لذت هم‌نشینی گره خورده و لحظات گرم و شیرینی را برای بسیاری از مردم در سراسر دنیا رقم زده است.

از رفع خستگی با یک فنجان چای گرم و تازه‌دم تا معطر کردن یک پذیرایی عصرانه با چای خوشرنگ و خوش طعم، این‌ همه سال‌هاست به بخشی از فرهنگ جهانی نوشیدنی‌های گرم تبدیل شده‌ است.

حالا نوشیدن فنجان‌های خوشرنگ و گرم چای محمود برای لذت، سلامتی، یا هر دو، بخش بزرگی از نقشه جهان را پوشانده است!

گرچه سایر نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و ترکیبات آن نیز طرفداران خود را دارند، اما نوشیدن چای بین مردم، به‌ویژه در مشرق زمین همواره هواخواهان زیادی داشته و جایگاه محبوب‌ترین نوشیدنی دنیا را برای خود حفظ کرده است.

*با انواع چای محمود و تاریخچه آن آشنا شویم!
تنوع چای نزد مصرف‌کنندگان این نوشیدنی در بیش از ۵۰ کشور دنیا، از شیوه چیدن برگ‌ها و روش اکسیداسیون و خشک کردن آنها، تا نحوه دم کردن و نوشیدن آن متفاوت است. حتی ظروفی که چای در آنها تهیه و نوشیده می‌شود نیز با یکدیگر متفاوت است. اما چای محمود در همه حال برندی شناخته شده است که از چای سفید با کمترین میزان فراوری و بالاترین میزان آنتی‌اکسیدان،‌ تا انواع چای سبز و سیاه، چای اولانگ و جای تخمیری و معطر، تنوع بالای این محصول را شامل می‌شوند.

این تنوع تنها درباره نحوه مصرف آن نیست، بلکه انواع مختلف چای سیاه محمود، از اقبال خوبی بین مشتریان برخوردار است. این در حالی است که همین برند دست به تولید نمونه‌های دیگری از قبیل چای گیاهی، چای سبز و چای میوه‌ای نیز زده که دارای شهرت جهانی هستند. تنوع قهوه تولیدی محمود نیز داستانی جالب و شنیدنی دارد.
 

*داستان شنیدنی چای محمود...
برند محمود نخستین بار توسط یک خانواده علاقه‌مند به صنعت چای در کشور ترکیه تاسیس شد. محصولات متنوع این برند از مزارع پهناور و سرسبز چای سیلان برداشت شده و با شیوه بهداشتی و مدرن مراحل تهیه را طی می‌کنند. محصول نهایی اما چنان با فرهنگ و سنت نوشیدن چای گره خورده که ما را تا قلب تاریخ این نوشیدنی بی‌نظیر و نشاط‌آور می‌برد.

در ایران پس از سال‌ها استفاده از این چای خارجی، از سال ۱۳۸۷ و پس از راه‌اندازی خط بسته‌بندی تمام اتوماتیک این مجموعه، کار عرضه این چای خارجی شکل رسمی و جدی‌تری به خود گرفت. تا آنجا که امروزه کمتر خانواده دوستدار چای را می‌شناسیم که با این محصول آشنایی و الفت نداشته باشد.

*چای خوب از نظر مصرف‌کنندگان کدام است؟
برای همه کسانی که طی سال‌ها، از کودکی تا پیری چای را به‌عنوان بخشی از وعده غذایی، میان‌وعده، نوشیدنی پذیرایی و گرمابخش محافل دوستانه شناخته‌اند، صحبت از چای خوب و بالاتر از آن، انتخاب یک نمونه به‌عنوان بهترین چای ابدا کار اسانی نیست!

فاکتورهای زیادی در این مورد نقش دارند که از عطر و طعم چای تا زمان دم کشیدن و خواص چای را شامل می‌شوند. عادات مردم گوشه گوشه دنیا نیز، عامل مهم دیگری است که در این انتخاب نقش دارد. حتی انتخاب نوع عطر چای، بستگی مستقیم به سلیقه و ذائقه مردم در هر نقطه از دنیا دارد.

چای محمود طی سال‌ها سابقه تولید و عرضه، توانسته طیف وسیع سلیقه‌های گوناگون را پوشش دهد. از تنوع عطر و طعم تا نحوه بسته‌بندی و وزن محصولات و حتی عرضه چای کیسه‌ای در این برند توانسته به‌خوبی رضایت مصرف‌کنندگان را تامین کند.
به همین دلیل نیز، با هر نوع ذائقه می‌توان چای دلخواه را در میان تولیدات برند محمود یافت.
 

و در پایان... بهترین چای برای همه!
برای همه کسانی که به نوشیدن چای عادت دارند و از آن لذت می‌برند، چای محمود نامی آشنا و معتبر است. تنوع این محصول، اصالت آن و نقش گرمی که در محافل ایرانی ایفا می‌کند، همه دست به‌هم داده تا از آن نوشیدنی بی‌نظیری برای مردم کشور ما بسازد.

برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره این برند می‌توانید سایت این مجموعه را در فضای مجازی به آدرس اینترنتی https://mahmood.ir/ جستجو کنید و بیابید.
با نوشیدن چای ، دلگرم باشید.


کد مطلب: 768684

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768684/آیا-معتبرترین-برند-چای-خارجی-بازار-ایران-می-شناسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com