جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

استراماچونی سرمربی الغرافه شد +عکس

شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 768679
باشگاه الغرافه قطر اعلام کرد که آندره استراماچونی هدایت این تیم را برعهده گرفته است.
استراماچونی سرمربی الغرافه شد +عکس
به گزارش جهان نيوز، سرمربی ایتالیایی و سابق تیم‌های اینتر میلان و اودینزه که مدتی در استقلال تهران تجربه موفقی را داشت، پس از مدت‌ها گمانه‌زنی سرانجام به عنوان سرمربی تیم الغرافه قطر معرفی شد.
 
استراماچونی که گفته می‌شد پیشنهاداتی از شرق آسیا و سوپرلیگ چین هم دارد، در شرایطی سرمربی الغرافه شده که این تیم با هدایت سرمربی اسلوونیایی خود، اسلاویشا یوکانوویچ در رتبه چهارم لیگ ستارگان قطر به کار خود پایان داد و پس از دو سال مدیران باشگاه تصمیم به قطع همکاری با وی گرفتند و استراماچونی را به جای او نشاندند.
 
بر اساس گزارش ورزش سه، باشگاه الغرافه در توئیتر خود با اعلام سرمربیگری مرد ایتالیایی نوشته که «استراماچونی دوشنبه به دوحه می‌آید تا هدایت الغرافه را برعهده بگیرد.»

نکته جالب اینکه الغرافه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم دارد و در پلی آف احتمالا باید با یک تیم ایرانی برای حضور در مرحله گروهی دیدار کند و -در صورت عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی- ممکن است با تیم آبی‌پوش پایتخت رودررو شود که این مسابقه دیداری هیجان انگیز خواهد بود و حتی در غیر این حالت نیز شاید دو تیم در مرحله گروهی به مصاف هم بروند.
 
الغرافه تیمی شناخته شده در فوتبال آسیاست که پیش از این نفراتی چون زیکو، گورکوف و... سرمربی آن بودند و حالا مدیران باشگاه با استخدام آندره آ استراماچونی عزم راسخ خود برای رقابت با الدحیل و السد را نشان داده‌اند.
 
شروع کار استراماچونی با مسابقات داخلی لیگ قطر خواهد بود و البته پیش از آن باید دید که سرمربی سابق اینترمیلان در نقل و انتقالات چه بازیکنانی را به ترکیب خود اضافه خواهد کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حیف شد. بهترین انتخاب برای حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران بود که با کفایتی وبی تدبیری مدیران ورزشی ازدست داده شد.