پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و پنجم

جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 768601
در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر، جایگاه تیم‌های سپاهان و استقلال تغییری نکرد.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و پنجم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، با توقف استقلال و برد تیم‌های پیکان، مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و سپاهان به اتمام رسید.

در حساس‌ترین دیدار امشب، شاگردان فرهاد مجیدی در مسابقه‌ای جنجالی با تساوی بدون گل در خانه آلومینیوم متوقف شدند و با ۴۴ امتیاز در رده سوم ماندند. اراکی‌ها هم با ۳۷ امتیاز جایگاه چهارم را حفظ کردند.

پیکان در خانه نساجی یک بر صفر به برتری رسید تا با ۳۱ امتیاز به رده دهم صعود کند. شاگردان ساکت الهامی هم با باخت در این دیدار خانگی ۲۵ امتیازی و در رده چهاردهم ماندند.

مس رفسنجان که تا دقیقه ۳+۹۰ با یک گل از فولاد عقب بود در نهایت با کامبکی رویایی دو بر یک میهمان خود را شکست داد تا پس از چهار شکست متوالی، نخستین برد خود را در لیگ برتر کسب کند. شاگردان محمد ربیعی با این نتیجه ۳۱ امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان به رده یازدهم صعود کردند. فولاد‌ی‌ها هم با این باخت ۳۵ امتیازی و در جایگاه ششم ماندند.

صنعت نفت آبادان هم در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان و در دربی نفتی‌ها با نتیجه دو بر یک برابر شاگردان محمود فکری به برتری رسید تا ۲۹ امتیازی شده و تا رتبه دهم بالا بیاید. نفت مسجد سلیمان هم با شکست در دیدار خانگی‌اش ۲۸ امتیازی ماند و به رتبه دوازدهم سقوط کرد.

سپاهان با برد یک بر صفر برابر ماشین‌سازی قعرنشین ۵۲ امتیازی شده و با ماندن در رده دوم جدول، فاصله دو امتیازی‌اش با پرسپولیس صدرنشین را حفظ کرد. همچنین شاگردان علیرضا اکبرپور هم با ۱۱ امتیاز در آستانه قطعی شدن سقوط شان به لیگ قرار گرفتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *