پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتخاب اژه‌ای لرزه بر اندام مفسدین می‌اندازد

جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 768594
مدیر مسئول روزنامه اصلاح‌طلب "آفتاب یزد" گفت: انتخاب آقای اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه لرزه‌ا‌ی بر اندام مفسدین می‌اندازد.
انتخاب اژه‌ای لرزه بر اندام مفسدین می‌اندازد
به گزارش جهان نيوز، منصور مظفری میزان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتخاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه گفت: حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت چهار دهه در قوه قضائیه و آشنایی وی با این حوزه، انتخابی ارزنده و ارزشمند از سوی مقام معظم رهبری محسوب می‌شود زیرا عملکرد قاطع و مبارزه با فساد از سوی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به خوبی به اثبات رسیده و می‌تواند ادامه‌ای بر مسیر آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد باشد.

وی در همین راستا ادامه داد: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای توانست عملکرد موفقی را در مبارزه با فساد ارائه کند. انتخاب وی به عنوان رئیس قوه قضائیه لرزه‌ا‌ی بر اندام مفسدین می‌اندازد.

مظفری تصریح کرد: صلابت و ایستادگی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در برابر بسیاری مفسدان ادامه راه آیت‌الله رئیسی خواهد بود و همانگونه که مردم مبارزه با فساد را در زمان آیت‌الله رئیسی به صورت ملموس حس کردند در زمان ریاست حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای نیز آن را احساس خواهند کرد و این حرکتی ارزنده در راستای اجرای عدالت برای جامعه خواهد بود.

وی تاکید کرد: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای می‌تواند سطح اعتماد مردم به قوه قضائیه را ارتقا دهد و در راستای ارائه امید به جامعه گام‌هایی اساسی بردارد و ما نسبت به عملکرد وی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد خوش‌بین هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *