جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قالیباف انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای را تبریک گفت/ اعلام آمادگی مجلس برای همراهی با رویکرد تحولی قوه قضاییه

پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 768579
رئیس مجلس ضمن تبریک حسن‌ اعتماد رهبر انقلاب به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بیان کرد: امیدوارم به دستاوردهایی درخشان در این دوره دست یابید.
قالیباف انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای را تبریک گفت
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان پنجمین رئیس قوه قضایی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت تاییداته)

با سلام و تحیت؛
اینک که با حکم رهبر معظم انقلاب در جایگاه ریاست قوه قضاییه و بالاترین مقام قضایی کشور منصوب گردیده، مسئولیت این نهاد عدالت‌گستر را بر عهده دارید با تبریک این حسن‌ اعتماد که بر اساس تعهد، شایستگی، تجربیات ارزشمند، روحیه جهادی و عدالت‌طلبانه و سابقه درخشان جناب‌عالی در امر قضا می‌باشد، امیدوارم به دستاوردهایی درخشان در این دوره دست یابید.

به طور یقین با همکاری و هم‌افزایی بین قوای کشور می‌توانیم شاهد تحقق مطالبات رهبری معظم در زمینه گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه جدی و قاطع با فساد باشیم.

ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت برای همراهی با رویکرد تحولی قوه قضاییه، امیدوارم مردم شایسته ایران شیرینی جهاد تحول در رویکرد حکمرانی نظام جمهوری اسلامی را در این دوره بیشتر بچشند.

خانه ملت برای تلاش مضاعف در رفع کاستی‌ها و مساعدت در تقویت هرچه بیشتر توانمندی‌های قوه قضاییه در کنار شما خواهد بود.

با تقدیر از زحمات ارزنده و درخشان آیت‌الله سید ابراهیم  رئیسی که آغازگر تحول در این دستگاه بودند، توفیقات جنابعالی و همکارانتان در خدمت به ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......