کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

النخاله: با بمباران تل‌آویو به ترور پاسخ می‌دهیم

8 تير 1400 ساعت 23:33

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت با بمباران تل‌آویو به هرگونه عملیات ترور از سوی صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد.


به گزارش جهان نیوز، "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: نبرد اخیر موجب شده است که دشمن صهیونیستی قبل از هرگونه تجاوز به غزه هزار بار فکر کند، زیرا او نمی‌تواند هزینه سنگین پیامدهای حمله به غزه را پرداخت کند.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ اخیر در غزه گفت: آن زمان که شارون هر وقت اراده می‌کرد به غزه حمله می‌کرد سپری شده است. کار او به جایی رسیده بود که در جریان حمله به لبنان در سال 1982 میلادی گفت که من با این ارتش می توانم وارد کراچی بشوم.

النخاله اظهار داشت: بیشتر سلاح هایی که مقاومت فلسطین در غزه به کار می گیرد ساخت داخل است و ما همیشه سعی می کنیم ابزارهای قدرت را در اختیار داشته باشیم و ملتمان را به مبارزه با دشمن تشویق می کنیم.

وی درباره هرگونه عملیات ترور از سوی اشغالگران در داخل و خارج هشدار داد و گفت: با بمباران تل‌آویو به هرگونه ترور پاسخ می‌دهیم.



دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: روحیه وحدت ملی از مهمترین عواملی است که موجب شد ما دستاوردهای مهمی در این نبرد کسب کنیم.

وی تاکید کرد که قدس برای ما فلسطینیان باقی خواهد ماند.


کد مطلب: 768379

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768379/النخاله-بمباران-تل-آویو-ترور-پاسخ-می-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com