کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علاقه «الناز شاکردوست» به شمع‌های همجنس بازی؟! +تصاویر

8 تير 1400 ساعت 12:57

به تازگی الناز شاکردوست به مناسبت تولد 37 سالگی اش پستی از تصویر خود در کنار کیک تولدش منتشر کرده است که شمع های آن کیک همانند ترکیب رنگ پرچم همجنسگرایان است.


گروه فرهنگی جهان نیوز، حسام زبیراوی: الناز شاکردوست، بازیگر مشهور سینما چند هفته پیش در پستی در صفحه اینستاگرام خود به بهانه قتل بابک خرمدین و جوانی که گفته می شود به دلیل رویکرد همجنس بازی توسط خانواده‌اش به قتل رسیده است با تصویری از یک چتر به رنگ پرچم هم جنسگران به حمایت خود از این گروه پرداخت و از لزوم احترام به حق انتخاب افراد سخن گفته بود!

شاکردوست نوشته بود: «هميشه از بچگى هر داستانى كه مى خوندم با به نام خداى مهربان شروع ميشد اما اين داستان خداى مهربان نداره. شايد درگير تمام قتل عام هايى بوده كه اين روزها از رسانه ها در سراسر دنيا ميبينيم، داستان زن ستيزى و دگرباشان جنسى روايت جديدى در جامعه ما نيست، انقدر ريشه پيدا كرده كه امروز تبديل به يك معضل بزرگ شده و نفس مان را گرفته، ما را به جايى رسانده كه جانى را كه نداده ايم حق گرفتنش را طلب ميكنيم، در گوشه گوشه ى اين خاك زنان و مردانى به دست خانواده و عزيزانشان سر بريده مى شوند، فقط و فقط براى كوچك ترين حق انسانيت. حق انتخاب، حق داشتن سليقه، حق تصميم گرفتن براى زندگى خود. كشته شدن توسط هم بازى هاى بچگى، پدر، مادر و عزيزان هزار بار مردن است. امروز بايد تمام قد بايستيم تا اين ابر سياه را از سرمان برداريم، امروز ديگر سكوت نمى كنيم. براى عليرضاهاى قربانى شده اين سرزمين»
 


در نهایت به دلیل تذکر دادستانی به خانم بازیگر، پست مربوط توسط وی حذف شد.

اما به تازگی الناز شاکردوست به مناسبت تولد 37 سالگی اش پستی از تصویر خود در کنار کیک تولدش منتشر کرده است که شمع های آن کیک همانند ترکیب رنگ پرچم همجنسگرایان است. شاید بعید باشد که این موضوع اتفاقی رخ داده باشد و با توجه به سابقه خانم بازیگر در حمایت علنی از این طیف باید به دیده شک بدان نگریست.
 



 
شکستن تابوی حمایت از همجنس بازی توسط این بازیگر و ترویج آن در فضای مجازی با پست های هدف دار باید بیشتر مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد تا به راحتی از این عمل قبیح و شنیع و البته حرام حمایت نشود.


کد مطلب: 768180

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768180/علاقه-الناز-شاکردوست-شمع-های-همجنس-بازی-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com